Компанія, яка створює спортивний одяг та аксесуари “4F” розпочала свою діяльність у 1995 році і називалася вона тоді “HORN PARTNERS”. У 2003 році відкрилися роздрібні магазини спортивного одягу 4Fun. У 2007 році ця назва змінилася у "4F Sport Performance".

 Бренд технологічного спортивного одягу, що стрімко розвивається, з назвою “4F” розпочав свою історію у 2010 році. Як визнає сам засновник цього бренду - Ігор Клая, створити визнану сьогодні марку спортивного одягу йому допоміг випадок та однодумці. Цим випадком були студентські підробітки у спортивному магазині та його спостережливість, а також уміння переконати власника профінансувати свій проект та стати партнером нового бізнесу. Потім така ж спостережливість і гнучкість дозволила запропонувати ринку те, чого він потребував: гнучкість, технологічність і адаптованість до конкретних запитів.

Співпраця зі спортивними асоціаціями

 У 2007 році “4F” розпочав партнерську співпрацю з Польською асоціацією лижного спорту. А далі прогресуючи бренд завойовував довіру та отримував результат. У 2010 році було підписано контракт з Польською асоціацією біатлоністів, а потім з Польською асоціацією легкої атлетики у 2013 році та Польською асоціацією ковзанярського спорту у 2014 році. На початку 2017 року бренд оголосив про початок співпраці з першою асоціацією спортивних команд – гандбольною асоціацією у Польщі.

Співпраця з Олімпійським спортом

 З 2008 року бренд "4F" розпочинає співпрацю з Польським Олімпійським комітетом. У 2010 році бренд постачає колекції на Олімпійські зимові ігри у Ванкувері, на літні Олімпійські ігри в Лондоні у 2012 році, на зимову Олімпіаду в Сочі у 2014 році та у 2015 на Олімпійські ігри в Баку. Марка також одягає у технологічний одяг “4F” представників юнацьких Олімпійських ігор у Сінгапурі у 2010 році та в Нанкіні у 2014 році. На юнацьких Олімпійських іграх Європи: Трабзоні 2011, Утрехт 2013, Брашов 2014, Форарльберг 2015, Ліхтенштейн 2015, Тбілісі 2015 рік. У 2016 році бренд "4F" збирає збірну Польщі на літню Олімпіаду в Ріо-де-Жанейро. У 2018 році популярний бренд "4F" представляє одяг для Польщі на зимові Олімпійські ігри у Пхенчхані.

Показ колекції одягу для збірної Польщі для Олімпіади у Ріо 2016.

Колекції одягу для національної збірної Польщі для зимових Олімпійських ігор у Пхенчхані у 2018 році.

Ведучий бренд “4F” розпочав співпрацю з Польським Параолімпійським комітетом та надавав одяг для Параолімпійських ігор у Ванкувері у 2010 році, а потім знову для Параолімпійських ігор у Сочі у 2014 році. Марка “4F” одягала збірну параолімпійців для Параолімпійських ігор у Ріо-де-Жанейро у 2016 році. Придбати одяг можна зайшовши в наш спортивний магазин

Співпраця бренду “4F” з Латвійським олімпійським комітетом розпочалася у листопаді 2015 року. Угода передбачала надання повної колекції для Олімпійських літніх ігор у Ріо-де-Жанейро у 2016 році, для зимових Олімпійських ігор у Пхенчхані у 2018 році та під час інших великих спортивних подій до 2020 року, у тому числі й Юнацьких Олімпійських Фестивалів ігор. Одяг 4F часто використовується для велосипедистів.

Колекція одягу для Олімпійської збірної Латвії Рио 2016.

Колекція одягу для Олімпійської збірної Латвії для зимової Олімпіади у Пхенчхані у 2018 році.

 У січні 2016 року було підписано угоду з Сербським Олімпійським комітетом про спонсорство, яка включає підготовку з повного збору Сербської національної команди для літніх Олімпійських ігор у Ріо-де-Жанейро в 2016 році, зимових Олімпійських ігор у Пхенчхані. Сербська команда була в п'ятірці найкращих одягнених команд на церемонії відкриття Олімпійських ігор у Ріо-де-Жанейро в 2016 році, хочемо відзначити одяг марки “4F” носив і тенісист Новак Джокович.

Колекція для національної збірної Сербії, Олімпійські ігри в Ріо-2015.

 У 2018 році технологічний бренд спортивного одягу “4F” одягав шість національних збірних команд, окрім згаданих Польщі, Сербії, Латвії, ще й збірну Хорватії, Греції та Македонії.

 Бренд “4F” пропонує якісний технологічний одяг як для професійних спортсменів, так і для любителів. Створюючи нові колекції креативна команда 4F з особливою пристрастю звертає увагу на всі деталі. Поєднуючи у своєму одязі сучасні модні тенденції та технологічність перевірену професіоналами. Гармонійне поєднання дає в результаті бажані результати, адже це те від чого залежить наша здатність досягати кращих результатів у своєму улюбленому виді спорту.  

 Сьогодні торгова марка представлена у 30 країнах світу на 4 континентах. До послуг її прихильників понад 180 фірмових магазинів у Польщі, Литві, Чехії, Румунії, Словаччині, Україні.