Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Магазин спортивного спорядження
Графік роботи:

10:00-20:00

без вихідних

0
Мій кошик

Велосипеди для тріатлона

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше Спочатку дорожче

Велосипедисти сьогодні мають широкий вибір оптимально підходять під їх завдання і очікування байків. Але для любителів швидкісного катання немає більш привабливою моделі, ніж роздільний велосипед. Купити в Україні його можна в нашому інтернет-магазині спортивного спорядження Unisport.

Роздільні велосипеди в каталозі Unisport: швидше вітру, надійніше Харлея

У нашому асортименті ці моделі є одними з найбільш затребуваних. І це не дивлячись на їх особливу специфікацію. Адже це не просто великий для міських покатушек.

Особливість конструкції

Роздільний велосипед купити може тільки спортивна людина. Це не простий байк. Він має особливу форму, спеціально призначену для поліпшення аеродинаміки і підвищення швидкості руху. Удосконалена геометрія рами, зручна посадка гонщика з низькою рульовою колонкою - це необхідні для їзди чинники. Вони актуальні для змагань в тріатлоні, на гонках з роздільним стартом. Перед тим, як роздільний велосипед замовити, варто звернути увагу на особливості конкретної його моделі.

Можливості велосипеда

Велосипеди роздільного типу занадто вузькоспеціалізовані. Хоч вони і належать до шосейних, але призначені виключно для велогонок. Відрізняються вони формою труб і великою кількістю передач. Такі байки не пристосовані для маневрів, але заточені на максимально можливу швидкість. Цьому сприяє обтічна форма корпусу, низький кермо, на який можна навіть лягти, а також незбиране заднє колесо-маховик. Особлива конструкція байка і спеціальне витягнуте вперед положення спортсмена разом формують ідеальну аеродинаміку, що допомагає досягти найвищої швидкості, на яку тільки може бути здатний велогонщик.

Порівняння з шосейним

Важка конструкція - ось що відрізняє від шосейних байків роздільні велосипеди. Замовити з доставкою їх воліють професійні велогонщики. Їх важка вага забезпечений для того, щоб байк їхав вперед і утримував максимально розвинену швидкість. Цьому сприяє більш висока аеродинамічної труб, а також підвищена жорсткість всіх вузлів, що робить накат байка краще. Чи не маневреність і не розгін важливі для такого велосипеда, а утримання його граничній швидкості. Тому, в порівнянні з шосейники, вага більше майже на 15%, а керованість відчутно нижче.

Сфера використання

Велосипед роздільного типу в інтернет-магазині Unisport часто вибирають не тільки професіонали велоспорту, але і любителі, які беруть участь в командних або індивідуальних перегонах, де старт якраз роздільний. Цей байк незамінний в тріатлоні, де не можна робити драфтінг. Навіть специфіка коліс такого велосипеда полягає в мінімальному опорі повітряному потоку. Для проходження довгих дистанцій на час, участі в серйозних і суворих велоперегонах підходить тільки роздільний велосипед, який допоможе досягти в цьому успіху.

Різновиди байків

Перш ніж купити роздільний велосипед, треба придивитися до двох його типів. Це байки для тріатлону і для гонок на час. Вони мають важливі відмінності:

  • триатлону велосипед має менш агресивною посадкою і не таким низьким склянкою керма, на відміну від другого типу роздільних байків. Особлива аеродинамічний вигідна посадка і відмінності форми допомагають краще впоратися з дистанцією в тріатлоні. А дистанція не маленька, від 90 і до 180 кілометрів. На такий роздільний велосипед ціна цілком помірна в Unisport.
  • Для велозмагання на час, де гонщики після роздільного старту в поодинці долають весь шлях, намагаючись зробити це якомога швидше. Довжина дистанції менше, ніж в тріатлоні і будь-яких групових змаганнях. Через це велосипед оснащений більш високими передачами і рамою з підвищеною аеродинамічним. Верхня труба коротше, сідло вище керма мінімум на 5 см, але у великій кількості випадків на 20 см. Рогатка керма незвичайна, зроблена для розміщення рук на зручному і не великій відстані, а для передпліч створені лежаки над горизонтальною трубкою. Колеса у велосипеда різні: заднє колесо дисковий, а переднє спиці або лопатеві, з глибоко посадженим обідком.
Вгору