Колеса 303 S від Zipp допомагають сучасним велосипедистам реалізувати потребу в гнучкості і швидкості, які вони жадають отримати під час змагання. Глибина обода 45 мм гарантує максимальну прохідність по будь-якій місцевості. 303 S з безкамерними дисковими гальмами - одні з найлегших коліс, оптимізовані для максимальної аеродинаміки з шиною 28 мм, але здатні працювати з гравійними шинами шириною до 50 мм.
Характеристики:
- Призначення: Road, Cyclocross, Competition, Gravel, Allroad
- Розташування: Заднє
- Тип: Клінчер, tubeless ready
- Матеріал: Карбон
- Розмір колеса: 29" / 700c
- Внутрішній діаметр обода: 23 мм
- Зовнішній діаметр обода: 27 мм
- Висота обода: 45 мм
- E.T.R.T.O: 622-23
- Вісь: 12 x 142 мм Quick Release
- Сумісність з касетами: SRAM XDR 11-12-speed
- Ніпель: Presta
- Спиці: 24 шт Sapim CX-Sprint
- Довжина спиці DS: 266 мм
- Довжина спиці NDS: 268 мм
- Тип гальм: Дискові, CenterLock / AFS
- Максимальний тиск: 8.62 бар
- Вага: 819 г
- Максимальна вага велосипедиста: 115 кг
Особливості:
- Графіка наноситься з використанням технології прямого друку ImPress™ компанії Zipp і особливо чітко виділяється на високій швидкості.
- Легше, ніж його попередник, що робить його маневреним і швидким.
- Опція XDR driver body. Корпус драйвера XDR - це універсальна система кріплення для касет, які містять шестерні з менш ніж 11 зубами. Це дозволяє використовувати більш легкі і універсальні трансмісії, не вимагаючи нових стандартів на задню вісь, касетних інструментів або модернізації маточин.
- Універсальний профіль обода гарантує збільшення швидкості і кращого проходження поворотів, контролю та комфорту.- Більш низький тиск в шинах і більший обсяг забезпечують комфортну їзду з меншою кількістю вібрацій.
- Значна економія ват при роботі з великими шинами при більш низькому тиску.
- Широкі обода без гака створюють плавний перехід до шини, зменшуючи опір.
Технології:
- Showstopper - це вкраплення частинок карбіду кремнію в гальмівну поверхню зі спеціально спрямованої литий текстурою. Забезпечує неперевершену потужність гальмування і чудову модуляцію, незалежно від погодних умов або спуску.
- ABLC Sawtooth. Конструкція ABLC Sawtooth з ямками допомагає керувати потоком повітря навколо обода і сприяє створенню більш швидкого і стабільного колеса.
- Cognition Hubset. Завдяки технології Axial Clutch в втулці Cognition відключений механізм хропіння під час руху накатом, що в свою чергу зменшує опір. Унікальна конструкція втулки з зубчастим краєм для переднього колеса зберігає діаметр отвору підшипника при додатку високого радіального натягу спиці.
- ImPress. За допомогою цієї технології графіком друкують безпосередньо на колесо, щоб зберегти текстуру виїмок на поверхні обода, які передбачені дизайном для того, щоб контролювати вихрові потоки і обтікання колеса повітряним потоком. Контроль над цими потоками має вирішальне значення для стабільності колеса. Графіка ImPress також дає колесу особливий фантомний вигляд.
- Axial Clutch. Технологія дозволяє менше крутити педалі при драфті при зустрічному вітрі, досягати більш високих швидкостей при русі накатом в аеродинаміці або відмовитися від педалювання на мить раніше перед входом в поворот і зберегти цю потужність для використання при виході з повороту. Технологія Axial Clutch також дозволяє гонщикам підтримувати швидкість в поворотах, які не потребують гальмування, тим самим збільшуючи швидкість на виході з повороту. Усередині механізму осьового зчеплення використовуються магніти, а не сталеві пружини, щоб переміщати і задіяти легкі храпові кільця, виготовлені методом лиття під тиском (MIM), для неперевершеної надійності і стабільної роботи. Завдяки 36 точкам взаємодії, які блокуються одночасно, на ринку немає більш безпечного механізму freehub.
- AeroBalance. Оптимізація аеродинамічній ефективності і стійкості при бічному вітрі.