Велосипед Scott SPARK 920 TR - це чудовий вибір для тих, хто шукає баланс між легкістю, міцністю та продуктивністю у світі крос-кантрі та трейлових перегонів. Ця модель ідеально підходить для спортсменів та ентузіастів, які прагнуть максимальних результатів на пересіченій місцевості.
Особливості:
Технології:
-
Evo-Lap Technology - За допомогою технології Evo-Lap ми моделюємо раму для оптимізації площі поверхні, моделюємо трубчасті конструкції з різною орієнтацією шарів, спостерігаємо за результатами використання різних конфігурацій і тестуємо розподіл напруг у різних областях рами. Завдяки такому великому комп'ютерному моделюванню ми оптимізували карбонові шари у всіх частинах нашої рами. Коли деталі були з'єднані разом у перших прототипах, вийшла надлегка і компактна рама без шкоди для жорсткості, комфорту і ударостійкості. У всій лінійці було застосовано нашу технологію Evo-Lap.
-
Adjustable Head Angle - У новій моделі Scale RC можна регулювати кут нахилу голови на 0,6 градуса в бік зменшення або збільшення. Це можна зробити без перерізання тросів або продувки гальм. Досить розібрати планку, повернути чашки гарнітури на 180 градусів і знову зібрати.
-
Easy Shock Access - Доступ до амортизатора через область нижнього кронштейна здійснюється через люк. Це полегшує регулювання відскоку, стиснення, тиску в амортизаторі, а також встановлення або заміну троса для нашої системи підвіски TwinLoc.
-
Patented Integrated Suspension System - Інтегрована амортизаційна платформа дає нам змогу покращувати характеристики підвіски без шкоди для ваги. Часто під час роботи з велосипедами такого рівня концепція граничного виграшу стає дедалі важливішою. Для оптимальної роботи амортизатора передача енергії має бути максимально прямою. Ми хочемо уникнути будь-яких неефективних спрямованих рухів, іншими словами, бічних рухів (у бік від напрямку руху), коли амортизатор проходить через стиснення.
-
Rear Axle Tool - Наш інструмент для задньої осі вже багато років є невід'ємною частиною наших велосипедів, і тепер він став кращим, ніж будь-коли. Він оснащений шестигранними ключами T25, T30 і 6. За допомогою цих трьох варіантів можна відрегулювати всі шарнірні з'єднання і майже все інше, що можна відрегулювати на велосипеді.
-
Single Pivot Suspension Layout - Повнопідвісний велосипед ніколи не матиме успіху без хорошої конструкції підвіски. З першого разу, коли ми проїхалися на Spark, ми закохалися в його одноповоротну конструкцію. Через роки ми, як і раніше, впевнені, що для технічних перегонів крос-кантрі та швидких, пробивних синглтреків це найкращий підхід. Схема підвіски Spark має дуже специфічну і перевірену кінематику та меншу безпружинну масу. Використання гнучкого шарніра в підсідельному штирі - ідеальне рішення для велосипедів цього діапазону ходу. Це дає нам змогу зберегти дуже легку вагу системи, забезпечуючи водночас оптимальну роботу підвіски.
-
Nude Suspension Technology - Амортизатори з технологією NUDE є невід'ємною частиною велосипедів SCOTT з повною підвіскою вже майже два десятиліття. Тісно співпрацюючи з нашими партнерами по підвісці, ми продовжуємо вдосконалювати цю технологію для того, щоб ви, беручи участь у перегонах Кубка світу на найвищому рівні або вирушаючи на великий день у гори, завжди мали найкращу підтримку.
-
Twinloc Suspension System - За допомогою TwinLoc велосипедист може ефективно керувати всією рамою, вилкою та амортизатором як єдиною системою. Чому це важливо? Велосипед із ходом підвіски 150 мм, правильно налаштований, має більший прогин, ніж велосипед із ходом 130 мм. Саме цей додатковий хід робить велосипед більш цікавим для їзди і більш здібним на спусках, але більший провис чинить надмірний вплив на геометрію велосипеда і його характеристики під час підйому. Саме в цьому випадку важлива система TwinLoc.
Scott Spark 920 TR - це велосипед, який втілює в собі всі найкращі технології та матеріали, доступні у світі трейлових велосипедів. Він ідеально підходить для тих, хто шукає універсальний велосипед, здатний долати будь-які перешкоди на шляху і приносити задоволення від кожної поїздки. З цим велосипедом ви зможете підкорити нові висоти і відкрити для себе нові горизонти у світі трейлового катання.
Характеристики
Діаметр коліс 29
Рама Spark Carbon HMF Mainframe with Alloy 6011 Swingarm Integrated Suspension Technology Flex Pivot / Adjustable head angle Syncros Cable Integration Syst
Задній амортизатор FOX NUDE 5T EVOL Trunnion SCOTT custom w. travel / geo adj. 3 modes: Lockout-Traction Control-Descend Custom large Air volume / DPS / Reb. Adj. Travel
Вилка FOX 34 Float Performance Air Grip 3 /3-Modes / Kabolt 15x110mm axle / tapered steerer /44mm offset / Reb. Adj. / Lockout / 130mm travel
Винос керма Syncros DC 1.5 Syncros Cable Integration System 0° rise / 7050 Alloy / 31.8mm / 1 1/8"
Кермо Syncros Fraser 1.5 DC Alloy 7075 D.B. mini Rise / back sweep 8° / 760mm Syncros Performance XC lock-on grips
Гальма SRAM DB8 4 Piston Disc
Ланцюг SRAM CN GX Eagle Transmission
Касета SRAM GX Eagle XS 1275 Transmission 10-52
Ручки перемикача (манетки) SRAM GX Eagle AXS Rocker Controller
Задній перемикач швидкостей SRAM GX Eagle AXS Transmission 12 Speed Wireless Electronic Shift System
Система шатунів SRAM GX Eagle Transmission DUB / 55mm CL / 32T
Рульова колонка Syncros - Acros Angle adjust & Cable Routing HS System +-0.6° head angle adjustment ZS56/28.6 – ZS56/40 MTB
Каретка SRAM DUB PF 92 MTB Wide / shell 41x92mm
Колеса Syncros Silverton 2.5-30 6 Bolt F: 15x110mm, R: 12x148mm 30mm Tubeless ready rim 28H / XD Driver Syncros Axle w/Removable Lever with 6mm Allen, T30 an
Покришки Schwalbe Wicked Will 29x2.4" EVO Super Ground / TLE / 67EPI / Addix Speed Grip
Сідло Syncros Tofino 2.0 Regular / CRMO rails
Підсидільний штир Syncros Duncan Dropper Post 1.5 31.6mm / S size 125mm / M size 140mm / L size 150mm / XL size 150mm
Вага 12.9 кг