Велосипед KTM MACINA KAPOHO 7973 - це модель двопідвісів серії Kapoho для дисципліни ендуро із встановленим електронним приводом. Модель включає у свою комплектацію все, що потрібно для екстремального використання електровелосипеда. Особлива геометрія, яка досягається завдяки нестандартному підходу до вибору коліс радуватиме Вас як на затяжних спусках, так і на рівних міських ділянках дорогою додому.
Рама виконана з алюмінію, склад якого передбачає в собі крім самого алюмінію: магній, кремній і мідь, що в результаті дає неперевершені ваги і міцності, а це тільки плюс для такого роду байків. У даній рамі використовується відома технологія Straight Line Link (SLL), яка не має опори на дропауті, тим самим забезпечуючи максимальну жорсткість задньої частини велосипеда. У поєднанні з Horstlink (Чотириважільною підвіскою) досягається висока чутливість до невеликих вібрацій та ефективне поглинання сильних ударів. Рамі KTM характерна внутрішня проводка тросів та гідроліній. Такий підхід захищає елементи управління від зносу внаслідок потрапляння на них опадів або випадкових ударів по перешкодах. Хід задньої підвіски становить 160 мм, чого достатньо для поглинання нерівностей, що зустрічаються на гірському рельєфі, а для адаптації до різких змін рельєфу на байк встановлено дроппер. Дроппер допомагає змінювати Вашу посадку за рахунок підйому та спуску сідла, при цьому вам не потрібно вставати з велосипеда, все робиться однією кнопкою на кермі.
Другою перевагою, та й найважливішим аспектом для електровелосипеда, є асистуючий привід Bosch Performance четвертого покоління, який здатний підтримувати роботу зі швидкістю велосипеда до 25 км/год. Відстежувати всі показники, а також керувати системою дозволяє якісний дисплей Bosch Kiox TFT. Дисплей знаходиться по центру виносу керма, що робить огляд екрану простим завданням. Пульт управління винесений ближче до ручки керма, дозволяючи керувати байком, не відволікаючись від дороги. Батарея Bosch Power Tube має ємність 750 Вт*Ч, завдяки чому велосипед здатний проїхати 82 км на одному заряді, використовуючи різні режими під різні ситуації.
Підвіска працює на повітряній вилці RockShox 35 silver TK ходом 160 мм та повітряному амортизаторі Suntour Tri-Air 3CR з тими ж характеристиками ходу. Міцна вилка має збільшену відстань між осями. Це дозволяє використовувати товстіші покришки для точного управління в непередбачуваних умовах ендуро трас. Технологія локауту TurnKey не лише блокує роботу вилки, а й забезпечує захист від раптових ударів, які можуть зламати внутрішню начинку.
Амортизатор Suntour Tri-Air 3CR розроблений на основі рекомендацій світових гонщиків. Пристрій обладнаний трипозиційним регулюванням компресії та восьмипозиційним регулюванням відскоку, що забезпечить вам тонке налаштування під ваші уподобання в їзді. Амортизатор також обладнаний системою PCS, яка створена для того, щоб протидіяти кавітації. Кавітація - це процес, який має на увазі під собою спінювання вилкової олії та утворення кавітаційних бульбашок, в яких міститься повітря. Ці бульбашки лопаються і піднімають внутрішній температурний тиск, що, безсумнівно, позначається на роботі вилки і що ще гірше може призвести до поломки.
Трансмісія на дванадцять швидкостей працює на базі групсету Sram SX Eagle. Повнофункціональний перемикач дуже легкий. Як і передня зірка, він обладнаний технологією X-Sync, що забезпечує високий рівень продуктивності та зносостійкості за рахунок квадратної конструкції зубців. Гострий та вузький профіль зубів, а також округлені кромки допомагають уникнути деформації ланцюга. При цьому, за рахунок висоти зубців, ланцюг входить у контакт з ними раніше, ніж із традиційними, заснованими на трикутній формі. Конструкція спроектована за технологією X-Horizon та унеможливлює помилкове перемикання передач, а також знижує необхідне для перемикання зусилля. Обслуговування заднього колеса також буде дуже простим, адже пристрій має вбудований фіксатор, який закріпить перемикач в одному положенні, і дозволить зняти колесо без зайвої напруженості. Касета оптимізована для бездоріжжя за рахунок технології Powerglide 2. Оптимальний профіль зубів забезпечує високу ефективність, оскільки перемикання здійснюється швидко і точно як вгору касетою, так і вниз.
Встановлені на байк чотирипоршневі дискові гідравлічні гальма Shimano BR-MT420 відрізняються стабільними гальмівними характеристиками та високим відгуком у будь-яких умовах. Чотири поршні забезпечують ширшу площу контакту колодок з ротором, а також мають різний діаметр і підводяться за певним алгоритмом. Спочатку ротор притискається поршнями меншого діаметра, а потім потужнішими, більшого діаметру. Такий підхід запобігає розгойдування ротора і значно знижує шумові ефекти, що виникають під час гальмування. Технологія One Way Bleeding запобігає попаданню повітря в систему, що протистоїть різним неполадкам гальм у невідповідний момент. Гальмівні ручки мають широкий діапазон регулювання, що дозволяє підлаштувати їх під індивідуальні вимоги райдерів із різним стилем їзди. Ротори на павуках серії RT64 мають високу торсіонну жорсткість і вищі характеристики тепловідведення, що робить роботу гальм у складних умовах ефективнішою.
Колеса зібрані на бустових втулках Shimano MT400B, ободах Ambrosio E30 та E35, спицях DT Champion 2.0 та взуті у покришки Schwalbe Nobby Nic Performance. Встановлений вілсет - це "родзинка" цього байка, адже колеса мають різний діаметр, що відкриває багато переваг для ефективної їзди. Різний діаметр коліс позначається терміном "Mullet Setup". Це особливий підхід до вибору діаметра, можливі мінуси якого поглинаються правильною структурою геометрії. Такий байк має переднє 29 колесо, а заднє - діаметром 27,5 дюймів. Переднє колесо надає впевненості і більше контролю на кам'янистих та кореневих ділянках, адже воно легше котиться через перешкоди, відповідно менше ударів припадає на кермо, а сам велосипед їде стабільніше. Заднє колесо дає більше простору для маневрів над таким, що особливо помітно при стрибках і крутих спусках. У Вас буде менше шансів зачепитися за протектор штанами, а повороти проходитимуть значно краще. До того ж, через менший діаметр заднього колеса, велосипед краще піддається розгону, а на набір швидкості витрачається менше енергії. Це особливо позитивно впливає на економію дорогоцінного заряду батареї.
Характеристики:
Рама: Macina Kapoho Dimmix SLL-LTE M-0166, Алюміній марки 6061, Хід підвіски: 160 мм
Вилка: RockShox 35 silver TK 29“, 160 мм
Амортизатор: Suntour Tri-Air 3CR 250 x 70 мм
Хід амортизатора/підвіски: 160 мм
Винос: KTM Team Trail 35
Кермо: KTM Comp II 780 мм
Гріпси: KTM Comp Lock
Рульова колонка: KTM Team eMTB 1.1/8"-1.5"
Перемикач задній: Sram SX Eagle 12 швидкостей
Ручки перемикання: Sram SX Eagle eClick
Каретка: Інтегрована у двигун
Система шатунів: KTM Trail ISIS Q16, Довжина шатунів: 160 мм
Передня зірка: Sram X-Sync 2 Eagle на 36 зубців, Кріплення Direct Mount
Педалі: MTB-Pedal VPE-527, Алюмінієві, Платформи
Касета: Sram SX Eagle PG-1210 діапазоном 11-50T
Ланцюг: Sram NX Eagle 12s
Переднє гальмо: Shimano M4100, Чотирьохпоршневий
Заднє гальмо: Shimano MT420, Чотирьохпоршневий
Передній ротор: Shimano RT64 203 мм
Задній ротор: Shimano RT64 180 мм
Передня втулка: Shimano MT410B на 32 спиці, Ширина: 110 мм, Діаметр осі: 15 мм
Кріплення ротора до передньої втулки: Centerlock
Задня втулка: Shimano MT400B на 32 спиці, Ширина: 148 мм, Діаметр осі: 12 мм
Кріплення ротора до задньої втулки: Centerlock
Підсідельний штир: Дроппер KTM Comp
Сідло: Selle Italia X3 E-Bike
Покришки: Schwalbe Nobby Nic Performance, Фолдингові, ISO розмір (ETRTO): Передня 65-622 мм / Задня 70-584 мм
Тип ніпеля: Presta
Передній обід: Ambrosio E30 Trail на 32 спиці, ISO розмір (ETRTO): 622-30 мм
Задній обід: Ambrosio E35 Trail на 32 спиці, ISO розмір (ETRTO): 584-35 мм
Спиці: DT Champion 2.0, Чорні
Вага, кг: 27,6 (Без педалей)
Максимальне навантаження: 147 кг (з урахуванням екіпірування)
Двигун: Bosch Performance CX 4-го покоління
Крутячий момент: 85 Нм
Максимальна швидкість: 25 км/год
Тип приводу: Асистуючий
Дисплей/комп'ютер: Bosch Kiox TFT з виносним керуванням
Батарея: Bosch Power Tube 750 Вт*Г
Зарядний пристрій: Стандартний Bosch 4A