Велосипед 28" Pride Jet Rocx 8.1 можна назвати, без перебільшення, легендарною моделлю, що зіграла далеко не останню роль у популяризації гревелів в Україні. І, як і будь-яка популярна модель, ці «народні» гравійники мають флагмана лінійки - карбоновий Jet Rocx! А точніше вже друге його покоління.
Оновлений велосипед отримав повністю нову раму, з дещо подовженою колісною базою, розтягнутим переднім трикутником та піднятою кареткою на 3мм, тобто він має кращу стабільність на високих швидкостях. При тому довжина пер лишилися без змін, що дозволяє бути таким самим спритним у підйомах ти при прискореннях. Кути кермової та підсідельної труб не зазнали радикальних змін, проте вони краще адаптовані для різних ростовок, щоб всі райдери могли отримати однаково чітке керування, особливо на технічних ділянках. Підсідельна труба та верхні пера стали нижчими, що дозволяє більше згинатися підсідельному штирю, поглинаючи удари від дороги, а також це дозволило опустити верхню трубу, для безпечнішого балансування над велосипедом, що стане в нагоді при динамічній їзді по кам’янистим стежкам.
Також Jet Rocx отримав схований затискач підсідельного штиря та повністю внутрішню проводку. Це не тільки робить вигляд велосипеда більш естетичним та наближеним до елегантних гоночних шосерів, а ще й робить зручнішим використання байкпакінгу, адже сумки менше конфліктують з елементами велосипеда.
Особливості:
- Рама та вилка виготовлені з карбону, цей матеріал робить велосипед не тільки легким, а ще й додає йому жорсткості, для ефективного протистояння торсійним навантаженням
- Карбон згладжує дрібні вібрації від дороги та не дає рукам перевтомлюватись при тривалій їзді
- Додаткову жорсткість дають наскрізні осі 12 мм, якими кріпляться колеса до фреймсету
- Фреймсет підтримує встановлення повнорозмірних крил (знімне кріплення на перах), багажників та додаткових аксесуарів на рамі та вилці
- Повністю внутрішня проводка троса перемикача та гідроліній
- Максимальна ширина покришок 29х2.1" або 27.5х2.25"
- Трансмісія Shimano RX400 2х10 впевнено перемикає передачі навіть у важких умовах використання та дозволяє підібрати необхідну передачу як для спринту на рівнині, так і для того щоб дертись у дуже крутий підйом на бездоріжжі
- Потужні гідравлічні гальма Shimano RX400 зупинять байк на будь якій швидкості та будь якому схилі, а відмінна модуляція допоможе швидко проходити повороти, вчасно пригальмовуючи
- Втулки Novatec з картриджними вальницями мають відмінний накат, а також не потребують обслуговування
- Покришки WTB Venture 40 мм підходять і для помірного бездоріжжя, і для асфальту. Середня частина має низькі та щільні шипи, для кращого накату на асфальті чи утрамбованому ґрунті, а бічні шипи більш рідкі та високі, щоб не втрачати зчеплення при поворотах на сипучій поверхні
- Ободи та покришки підтримують безкамерне використання, що дозволяє використовувати низький тиск у покришках для кращого зчеплення.
Характеристики
Рама: PRIDE 700c Карбонова, Thru Axle
Вилка: PRIDE карбон, ригідна
Задній перемикач: SHIMANO RD-RX400, GRX, 10-SPEED
Передній перемикач: SHIMANO FD-RX400, GRX, FOR REAR 10-SPEED
Ручки перемикання: SHIMANO GRX, ST-RX400 2х10
Шатуни: Prowheel RPL-521-TT 30/46T*170/175mm
Касета: SHIMANO CS-HG50-10, 10-SPEED
Гальма: SHIMANO GRX, ST-RX400, дискові гідравлічні
Втулки: Novatec, алюміній, картриджні вальниці, 28 сп., осі 12x100 /12x142мм
Ободи: Алюмінієві, подвійні, 23мм , 28Н
Покришки: WTB Venture 40x700
Винос: PRIDE, 31,8 S=50, M= 70мм, L=90, XL.= 110mm, алюміній
Кермо: PRIDE, 31,8, S=400, M- 420, L\XL- 440, outsweep 16*, алюміній
Підсідельний штир: 27,2x350мм, алюміній
Діаметр колеса: 28"/700С