Кількість
|
Вартість
|
||
|
Merida BIG.TRAIL 500 – безкомпромісний гірський байк з колесами 29+ та довгим ходом амортизації, а в поєднанні з агресивною геометрією – ідеальний для приборкання складних технічних ділянок та стежок.
Хардтейли BIG.TRAIL мають високоякісні алюмінієві рами з потрійним баттінгом, це означає що з ненавантажених ділянок рами було максимально прибрано усе зайве - для досягнення низької ваги без шкоди для міцності, яка є ключовою в агресивних покатеньках.
Геометрія з довгою верхньою трубою, коротким пір’ям та слабким кутом головної труби 67 град. Забезпечує дуже впевнений хід на тактичних звивистих стежках. Амортизація Rock Shox Recon Silver RL з ходом 140мм та конічною рульовою добре обробляє великі удари на грубому ландшафті.
Привід з широким діапазоном швидкостей на касеті та інтуїтивними перемикачами надійно працюватиме в умовах агресивного використання.
Наявність регулювання висоти підседіла означає кращу адаптивність під час проходження дистанії, з миттєвим регулюванням «на льоту».
Merida BIG.TRAIL 500 має 29 колеса з покришками 2,4 дюймів – це краща чіпкість та додатковий пом’якшувальний ефект з поглинанням нерівностей. Тож ця модель являє собою чудову альтернативу двопідвісу.
ГОЛОВНІ ОСОБЛИВОСТІ MERIDA BIG.TRAIL 500:
- Міцна алюмінієва рама. Рама з легкого алюмінієвого сплава 6066 з потрійним батінгом та гідроформовкою труб. Внутрішня проводка кабелів Smart Entry’ та гладкі зварні шви для більш лаконічного зовнішнього вигляду. Trail геометрія з довшою верньою трубою та коротким виносом керма, для більшої впевненності на спусках та в польоті. Вісі стандарту Boost для більшої жорсткості та міцності. Конусна рульова труба та короткі задні пір'я для впевненного керування.
- Підседіл STEALTH DROPPER. Підседільна труба регулюється по висоті буквально «на льоту» - за допомогою важеля на кермі. Таким чином зручно адаптуватися під зміни рельєфу, які трапляються на шляху. А прокладка тросиків у рамі забезпечує йому чудовий зовнішній вигляд;
- Сучасна TRAIL-геометрія. BIG.TRAIL має спільні риси з двопідвісами від Merida, це довга, гладка і низька геометрія. Натхненна ендуро головна труба з ухилом 67,5° та 130мм амортизаційна вилка, у поєднанні з екстра-коротким пір’ям 427,5мм являються запорукою спритного керування.
- Колеса 29+. З внутрішньою шириною ободів 29мм та покришками 2,4 дюймів завширшки, такі колеса проявляють неабиякі здібності на грубих ділянках, дають хороший контакт і тягу на підйомах, чіпкість у поворотах, захист від проколів та м’яку їзду. І все це без важкості чи млявості.
- Передня та задня осі BOOST Through Axle. Ширша вісь стандарту Boost (задня - шириною 148мм та діаметром 12мм, передня – 110мм та 15мм відповідно). Це означає ширший кут кріплення спиць, а відповідно збільшений кліренс рами, а також міцніші колеса (що особливо актуально для агресивної їзди;
- Привід 1x. Сучасні трейлові MTB створюються з ухилом до надійності, ефективності та простоти конструкції. Привід з однією передньою зіркою пропонує широкий діапазон швидкостей та малу вагу.