Покришка Maxxis MINION DHR II 29X2.40WT
Поєднання різних з’єднань гуми, посиленої конструкції та високої щільності ниток у кірці забезпечує гарне зчеплення, зносостійкість та керованість, що важливо для задніх покришок, де навантаження на заднє колесо часто більше.
Ці характеристики роблять Minion 29X2.40WT дуже міцною та здатною справлятися з різними умовами катання, включаючи траси та бездоріжжя.
Протектор DHR II поєднує в собі скошені шипи для зниження опору коченню та бічні шипи спеціальної форми для збільшення поверхні зчеплення, підвищення керованості та стійкості в поворотах.
Покришка Maxxis Minion DHR II має рисунок протектора, який призначений для встановлення на заднє колесо. З малюнком протектора, який врівноважує швидкість катання з гальмуванням та тяговим зусиллям на поворотах, важко знайти недолік Minion DHR II. Напевно, тому це одна із найпопулярніших шин для катання на гірських велосипедах.
2x120TPI (Threads Per Inch): Це означає, що подвійний корпус покришки містить 120 ниток на дюйм. Це говорить про високу гнучкість та якість конструкції, що впливає на комфорт і керованість.
Ця модель розрахована на використання без камери (Tubeless Ready).
3C MaxxGrip. Використовуються м’які гумові суміші, що забезпечують чудове зчеплення та повільний відскок, що забезпечує неперевершене зчеплення на спусках.
DoubleDown (DD) – це наступний крок в еволюції двошарового каркасу шин для гонок ендуро. Два шари каркаса щільністю 120 TPI, посилені бутиловою вставкою, забезпечують гонщику ендуро підтримку та захист, як покришка для швидкісного спуску, але у легшому корпусі.
TR (Tubeless Ready): Безкамерні шини надають безліч переваг. Здатність витримувати нижчий тиск повітря, що покращує зчеплення з дорогою. Нижчий опір коченню в порівнянні з шиною камерного типу. Менше шансів на сплющування, тому що немає камери. Шини Maxxis Tubeless Ready (TR) забезпечують переваги безкамерної UST шини без втрати ваги. У шинах Maxxis TR використовується стандартний корпус, і для їхньої герметичності потрібний рідкий герметик.
Wide Trail (WT) оптимізує розташування та профіль протектора шини на сучасних, ширших ободах. Традиційні шини розроблені на основі старих, вужчих дисків і можуть створювати надто квадратний профіль шини, що призводить до неоптимальних характеристик. Шини WT оптимізовані для внутрішньої ширини обода 35 мм, але доведено, що вони працюють у діапазоні внутрішньої ширини обода 30-35 мм, залежно від переваг водія.
Особливості:
- Варіанти з одинарним, подвійним складом, 3C MaxxTerra, 3C MaxxGrip або Super Tacky.
- Варіанти корпусу EXO, EXO+, DoubleDown (2×120 TPI) або Downhill (2×60 TPI).
- Розміри Wide Trail (WT), оптимізовані для дисків внутрішньою шириною 35 мм.
- Виберіть характеристики, готові до безкамерного використання (TR).
- Категорія: трейл, ендуро, швидкісний спуск.
- Рекомендоване використання: всі умови траси.
- Рекомендована установка: задній.
Характеристики:
- Тип шини: позашляховий
- Призначення: MTB, All mountain, Enduro
- Тип покришки: безкамерна
- Діаметр колеса: 29″
- Розмір: 29 х 2.40
- ETRTO: 61-622
- Ширина: 61 мм (~ 2.40″)
- Корд: кевларовий
- Вид: складна
- Щільність каркасу: 120х2 TPI
- Тиск: 50 psi
- Компаунд: Maxxis 3C MaxxGrip (3CG)
- Технології: 3CG/TR/DD
- Тип: Tubeless Ready (готова для використання без камери)
- Вага: 1267 г