Просто їхати, не крутячи педалі, — справжня мрія для тих, хто не любить їздити на велосипеді. З електронним велосипедом ця мрія збувається. Електровелосипед краще автомобіля, особливо в коротких поїздках. 

Електровелосипеди — це полегшення для швидких поїздок в місто або по гірничо-долинним дорогах. Але як працюють електронні велосипеди? 

Один велосипед — чотири варіанти 

Електровелосипеди також мають раму, сідло, два колеса, педалі і ланцюг. Цікаво стає тільки з двигуном. Електровелосипеди розрізняються по розташуванню двигуна і якості по його характеристикам, а також по потужності батареї, яка постачає двигун енергією. 

Електричний велосипед

Передній двигун 

При передньому приводі мотор знаходиться на передньому колесі, точніше, в ступиці колеса. Концентратор є найбільш важливим компонентом у колесі. Складається з осі, підшипника і корпуса, це призводить до того, щоб обертати колесо, застосовуючи силу. У разі електронного велосипеда з переднім приводом це додаток сили здійснюється двигуном. 

Кожен, хто ніколи не їздив на електровелосипеді з переднім двигуном, спочатку відчуває дивні відчуття від водіння. Передній двигун має тенденцію створювати відчуття тяги. 

Перевага електровелосипеда з переднім двигуном — вільний вибір компонентів. Оскільки нижній кронштейн або заднє колесо не порушені, ви можете вибрати каботажне гальмо і переднє гальмо, а також два передніх гальма. Можлива також установка динамо-втулки. 

Крім того, легко встановити передній двигун на звичайний велосипед.

Недоліком переднього приводу в ступиці переднього колеса є враження від водіння. Чим могутніше мотор, тим складніше управляти електровелосипедом. Крім того, сильно використовується рама. Тому при покупці варто звертати увагу на дуже стійку раму. 

Задній привід 

При задньому приводі мотор розташований в маточині заднього колеса, навколо якої змонтований механізм перемикання передач. 

Перевага заднього приводу — це (майже) незмінні враження від водіння в порівнянні зі стандартним байком. Крім того, задній привід досить сильний, щоб долати навіть круті підйоми. На раму немає додаткового навантаження, так як задній привід штовхає електровелосипед, а не тягне його. 

Недолік — складна конструкція. Оскільки шестерні, гальма і т.п. прикріплені до маточини заднього колеса, перетворення стандартного велосипеда в електричний велосипед дуже складно. Крім того, зняття заднього колеса є проблемою для багатьох електровелосипедів з заднім приводом. 

Електровелосипед

Привід через нижній кронштейн 

Так званий центральний двигун розташований в нижньому кронштейні, тієї частини велосипеда, на яку в стандартній версії діє реальна сила, а саме при натисканні на педалі. Враження від водіння такі ж, як і на звичайному байці. Задні і передні колеса не обов'язково повинні бути спеціальними. Так що ви можете використовувати прості велосипедні колеса. 

Великою перевагою є задоволення від водіння. Однак складність електронного велосипеда із середнім розташуванням двигуна відбивається на ціні. Ці велосипеди можна знайти тільки в ціновому діапазоні від середнього до високого.

Привід підсидільної труби 

З іншого боку, електровелосипед з приводом підсидільної труби зустрічається рідше. У цій системі приводу двигун встановлюється в підсідельний трубі, а потім з'єднується з кривошипом за допомогою кутової передачі. За допомогою перемикача включення і виключення ви можете включати і вимикати двигун під час руху.