Матеріалом рами тут послужив технологічний сплав алюмінію 6011. Він легший і міцніший більш бюджетного 6061, що з якого робиться основний кількість алюмінієвих байків. 6011 дозволяє реалізовувати більш ефективно технологію баттірованія. Коли стінки труб рами тоншають в місцях, які не відчувають навантажень. Це дозволяє знизити масу вироби, зберігаючи показники міцності. Також труби нашого двухподвеса мають складний профіль. Він створюється шляхом гідроформінгу. Ця технологія притаманна тільки преміального сегмента і полягає в тому, що розпеченим маслом надають трубах потрібний профіль. А він прораховується з тим, щоб домогтися високої торсіонної жорсткості. Даний показник робить педалювання ефективним, мінімізуючи втрати при конвертації зусилля велосипедиста в швидкість.
Підвіска у героя нашої розповіді Одноважільний. Лінки обертаються на промислових підшипниках, що робить момент страгивания низьким, а підвіску більш чутливою до дрібниць. Також з цією метою задній амортизатор встановлений в перевернутому вигляді. Це повітряно-масляний амортизатор X-Fusion NUDE RLX. Він володіє 120 мм ходом, який при необхідності можна заблокувати. Також у нього налаштовується відскік. А повітряна пружина дозволить домогтися потрібного рівня м'якості підвіски.
Повітряно-масляна вилка RockShox Judy Silver відмінно доповнює роботу амортизатора. Має той же набір налаштувань. Шток у вилки конусний, розширюється до півтора дюймів, що забезпечує відмінну керованість велосипеда. Обертається вилка на промислових підшипниках інтегрованої рульової колонки Syncros OE Press Fit.
Для комфортної їзди в стійці велосипед укомплектований регульованим підсідельним штирем Syncros Duncan Dropper Post 2.5. Він дозволяє опускати або піднімати сідло на ходу на 100 (ростовка S) або 125 мм (всі інші розміри рами). Для цього на кермо винесена спеціальна манетка.
Колеса мають 29 "в діаметрі. Вони зібрані з міцних широких ободів Syncros X-25 з подвійним профілем і втулок ShimanoMT410. Втулки обертаються на підшипниках типу конус-чашка. Вони поступаються промисловим в тому, що потребують регулярного (хоча б щороку) обслуговуванні , однак здатні пропрацювати набагато довше. Дані втулки виконані в геометрії Boost. Вона полягає в тому, що збільшено міжфланцеве відстань (загальна ширина передньої втулки 110, а задній 148, проти 100 і 135 у стандартних втулок для МТБ). Це дозволяє зменшити кут нахилу спиць, що додає міцності колесам. Покришки на вілсет встановлені Maxxis Rekon шириною 2.4 ".
Подивись має 12 швидкостей. Вони зібрані з синглового зірки системи шатунів Shimano FC-MT511 на 32 зуба і касети Shimano Deore CS-M6100-12 з розрахунком 10-51. Таке передавальне значення дозволило позбутися від переднього перемикача, спростивши процес перемикання. За зміну передач відповідає комплектуючі японського велогіганта Shimano: задній перемикач професійного класу XT RD-M8100 з технологією Shadow Plus і манетка Deore SL-M6100-IR з технологією Rapidfire Plus. Така трансмісія справляється з коректною роботою передач навіть в дуже складних умовах.
Легке і чітке обертання шатунів забезпечує каретка Shimano BB-MT500. Вона зібрана на промислових підшипниках, тому питань до каретки не виникне в найближчі 8-10 тисяч км.
Гальма у підвісу дискові гідравлічні Shimano MT200. Це проста гідравліка, яка гарантує контроль швидкості. При цьому вона максимально невимоглива до обслуговування, а колодки самі підлаштовуються в міру зносу, зберігаючи штатний хід гальмівної ручки.
Scott Spark 960 для тих, хто любить комфорт і швидкість. На ньому ви зможете і за ґрунтами катати і на бордюрах не вставати з сідла, а сходи придбають максимальну схожість з гірками.