Кількість
|
Вартість
|
||
|
Покришка Maxxis DISSECTOR 29X2.40WT
Розроблений спільно з австралійським гонщиком DH Троєм Броснаном, Dissector прагне мінімізувати опір, зберігаючи контроль над поворотами.
Універсальна шина може використовуватися як у парі, так і тільки передня, задня залежно від умов траси.
Дана покришка призначена для їзди як по сухому твердому ґрунту, так і за вологих умов. Має високу прохідність і чіпкість у поворотах. Dissector WT виготовлена з гуми, що має відмінне поєднання м’якості та зносостійкості.
Покришка Maxxis Dissector WT розрахована на використання без камери (Tubeless Ready).
3C MaxxGrip у 3C MaxxGrip використовуються м’які гумові суміші, що забезпечують чудове зчеплення та повільний відскок, що забезпечує неперевершене зчеплення на спусках.
DoubleDown (DD) – це наступний крок в еволюції двошарового каркасу шин для гонок ендуро. Два шари каркаса щільністю 120 TPI, посилені бутиловою вставкою, забезпечують гонщику ендуро підтримку та захист, як покришка для швидкісного спуску, але у легшому корпусі.
TR (Tubeless Ready): Безкамерні шини надають безліч переваг. Здатність витримувати нижчий тиск повітря, що покращує зчеплення з дорогою. Нижчий опір коченню в порівнянні з шиною камерного типу. Менше шансів на сплющування, тому що немає камери. Шини Maxxis Tubeless Ready (TR) забезпечують переваги безкамерної UST шини без втрати ваги. У шинах Maxxis TR використовується стандартний корпус, і для їхньої герметичності потрібний рідкий герметик.
Wide Trail (WT) оптимізує розташування та профіль протектора шини на сучасних, ширших ободах. Традиційні шини розроблені на основі старих, вужчих дисків і можуть створювати надто квадратний профіль шини, що призводить до неоптимальних характеристик. Шини WT оптимізовані для внутрішньої ширини обода 35 мм, але доведено, що вони працюють у діапазоні внутрішньої ширини обода 30-35 мм, залежно від переваг водія.
Особливості:
- Подвійне з’єднання, варіанти 3C MaxxTerra або 3C MaxxGrip.
- Варіанти корпусу EXO, EXO+, DoubleDown (2×120 TPI) або Downhill (2×60 TPI).
- Розміри Wide Trail (WT) оптимізовані для дисків внутрішньою шириною 35 мм.
- Готові до безкамерного використання (TR).
- Швидкісний спуск.
- Рекомендоване використання: від сухої до пухкої траси.
- Рекомендована установка: спереду або ззаду.
Характеристики:
- Сумісні покриття: позашляхове
- Призначення: трейл, ендуро, швидкісний спуск
- Діаметр колеса: 29”
- Розмір: 29 x 2.40
- ETRTO: 61-622
- Ширина: 61 мм (~2.40″)
- Матеріал корду: кевлар
- Тип: Tubeless Ready (готова для використання без камери)
- Щільність каркасу: 120х2 TPI
- Тип: складна
- Компаунд: 3C MAXX GRIP
- Технологія: 3CG/TR/DD
- Тиск: максимально – 50 psi
- Вага: 1154 г