Кількість
|
Вартість
|
||
|
Історія всесвітньо відомого бренду почалася 1989 року в США . Компанія RockShox була заснована професійними спортсменами-мотогонщиками , які завершили на той час кар'єру - Полом Тернером і Стівом Саймонсом . У них за плечима був не лише спорт, а й солідний досвід у галузі ремонту та налаштування мотоциклетних виделок. Це допомогло їм організувати ефективне підприємство для виробництва амортизаторів для велосипедів.
Призначення: Cross Country
Діаметр коліс : 29"
Пружина : Solo Air
Демпфування : Accelerator з клапаном Dig та відскоком Rapid Recovery
Регулювання : XLoc монета віддаленого керування та Beginning Stroke відскок, регулювання тиску повітряної камери
Корона : карбон
Шток : карбон, конічний
Хід : 100 мм
Ноги : 32 мм алюміній, покриття Fast Black
Максимальний розмір ротора : 200 мм
Кріплення гальма : PM6 (direct mount 160 mm)
Діаметр штока : 1 1/8 - 1.5"
Вісь : thru-axle with quick release lever (15 x 110 mm)
Технології :
Air Guides З простими і зрозумілими вказівками налаштування повітряної пружини, розташованими прямо на штанах вилки, налаштування підвіски під вагу райдера займає всього кілька секунд.
Sag Gradients Правильно налаштований сег – найважливіше регулювання підвіски, то чому його потрібно регулювати за допомогою лінійки, гумки або інших підручних засобів? З появою шкали сега на штоку амортизатора чи нозі виделки стало легше, простіше та точніше.
Solo Air Неймовірно надійна пружина повітря. Позитивна та негативна камери одночасно наповнюються однаковою кількістю повітря через один єдиний клапан, спрощуючи налаштування підвіски, що зменшує вагу та покращує роботу порівняно з Dual Air.
Maxle Ultimate Ми приділили багато уваги дрібницям на Maxle Ultimate для того, щоб знімати і одягати вісь було неймовірно легко навіть без спеціальних інструментів. Так само підходить як і на переднє так і на заднє колесо. Жодних інструментів, жодних турбот, так що ви можете зосередитися тільки на катанні.
Accelerator Damper Всупереч поширеній думці, переписуючи склепіння правил - не все з ніг. Ми створили міцне блокування для досягнення максимальної ефективності на спринтових ділянках. Ми додали систему швидкого відновлення, щоб зберегти вилку на коні. Повітря було виключено зі схеми заслінки, забезпечуючи абсолютну послідовність стиснення.
Dig Valve був створений для управління занурення протягом послідовних ударів та різкого гальмування. Ми усунули тертя шляхом експлуатації герметичного картриджа, знижуючи вагу. Ми навіть зробили картридж, який легко обслуговується в гонці або в місцевому магазині. RS-1 допоможе гонщикам перетворити кожен оборот педалі на прискорення до досягнення верхньої сходинки п'єдесталу. Dig Valve RockShox переробила відскок поршня для розміщення Dig Valve, який забезпечує оптимальний рівень контролю як на низьких, так і на високих щаблях швидкісного стиску, ретельно контролюючи витрату олії, щоб забезпечити гонщика потрібним рівнем амортизації та впливу поглинання. Редизайн поршня дозволяє використовувати швидке відновлення, налаштування відскоку дозволяє швидше відновитись між послідовними ударами, для більшої тяги та більш контрольованої їзди.
PREDICTIVE STEERING™ Унікальні технології вилки, осі та стиснення дозволяють краще контролювати свій велосипед на поворотах. Кручення колеса у вилці знижується завдяки великому діаметру осі торсійної трубки, що створює нерозривний зв'язок, а заблокувавши опускається на місце і додає максимальну жорсткість на кручення педалей. Нова вісь остаточно завершує з'єднання і збільшує притискну силу набагато більше, ніж ви могли б очікувати завдяки системі швидкого стиснення.