Merida Reacto - новий погляд на аеродинаміку

Призначення велосипеда

Лінійка аерошосейних велосипедів REACTO – це ідеальний вибір як для професійних спортсменів, так і для просто любителів швидкості та фітнесу. Низька вага і прекрасна аеродинаміка, чуйне кермо і вражаюча динамічність – все це робить REACTO суперефективним. При цьому цю модель вдалося зробити ще й комфортною, тепер він їде бруківкою так само добре, як і по ідеально рівному покриттю.

У цій жорсткій і легкій рамі об'єднані такі особливості, як мінімалістичний дизайн, внутрішня прокладка тросів, зазори для покришок шириною в 30 мм, перевірений безліччю часів велогонок - підсідельний штир MERIDA S-Flex, який проковтує дрібні нерівності, роблячи їзду більш комфортною профіль труб рами, які забезпечують мінімальний опір вітру.

Ключові особливості

Охолоджувачі гальм

Довгий час дискові гальма не могли пробитися у світ професійного шосейного спорту через свою низьку ефективність на високих швидкостях, коли від інтенсивного гальмування колодки прожарюються, а ротора відпускаються. В результаті ефективність гальмування падає, суттєво поступаючись ободним аналогам. Однак згодом інженери вирішили це завдання. В оновленому REACTO застосовуються спеціальні радіатори для гальм, інтегровані в рами та вилку. Ці елементи, виготовлені з кованого алюмінію, відводять тепло від каліперів, зменшуючи швидкість їхнього нагрівання на 35%. Це забезпечує стабільність гальмування та ефективність дискової гідравліки, про яку ободним гальмам і мріяти не доводилося.

Зазори для покришок

Оновлена рама та вилка аерошосейного велосипеда REACTO - дають можливість встановлювати покришки шириною до 30 мм. Такий профіль гуми разом із використанням підсідельного штиря S-Flex дають відмінний рівень комфорту та зчеплення з трасою.

Внутрішня проводка тросів

Ще однією особливістю нового REACTO стало повністю внутрішнє проведення тросів. Вони проходять усередині керма, рульового стакану і далі ховаються в трубах рами, що робить і так прекрасну аеродинаміку байка ще більш досконалою. Повністю заховані троси заощаджують гонщику до 2 Вт потужності.

Кермо та винос – одне ціле

Кермо і винос тут є єдиною конструкцією. Вони виготовлені з карбону за технологією монокок. Така конструкція дозволяє суттєво економити у вазі, не поступаючись у міцності та торсійній жорсткості. А також у цьому монококу реалізована внутрішня прокладка тросів, що покращує аеродинаміку та допомагає створити мінімалістичний дизайн.

Кріплення заднього перемикача DIRECT MOUNT

Для кріплення заднього перемикача використовується спеціальний гак "direct mount". Він забезпечує чітку роботу перемикача, і замінити вілсет з ним стає набагато простіше.

Інтегрований підсідельний затискач

Перероблений був і підсідельний затискач, його нова конструкція стала ще лаконічнішою. Це дозволило зменшити опір вітру, зробивши байк ще швидше.

Осьовий стандарт кріплення коліс

Колеса байка кріпляться в рамі та вилці за допомогою порожнистих осей, вони дають велику міцність і жорсткість з'єднання, при цьому вісь повністю ховається у профіль дропаутів, мінімізуючи опір вітру.

Підсідельний штир із технологією S-FLEX SEATPOST

Технологія S-Flex, реалізована в підсідельному штирі аеродинамічної форми, дозволяє відпрацьовувати дрібні вібрації та тряску, що робить їзду комфортнішою. А комфорт - це саме те, чого так не вистачає будь-якому аерошосейному велосипеду.

Знімний важіль задньої осі

Колеса у нового REACTO кріпляться за допомогою порожнистих осей на 12 мм. Вони дозволяють досягти високої жорсткості фіксації, яка залишається недосяжною для жодного ексцентрика. До того ж використання осі дозволяє не займатися щоразу налаштуванням гальм після кожного зняття вілсету. Важель задньої осі тут знімний. Коли він вставлений у вісь, дозволяє легко розкручувати/закручувати її, а якщо важіль витягнути з осі, ви отримаєте шестигранник на 4 мм, яким можна затягнути болти підсідельного затиску або виносу.

Дизайн та розробка

В оновленій версії REACTO основним завданням було покращення аеродинамічних характеристик. У попередній версії REACTO III, яка була представлена світу в 2018 році, і так з аеродинамікою було все чудово. Мало хто з конкурентів міг похвалитися такими самими показниками. Це значно ускладнило життя інженерам, яким знову довелося створювати досконалість, намагаючись перевершити себе. І це їм вдалося. Доопрацьовуючи REACTO VI у дрібних деталях, ми отримали новий рівень ідеалу.

Для аерошосейного велосипеда основним параметром є його аеродинамічні властивості в тандемі з вагою і торсійною жорсткістю. Тому, доопрацьовуючи цю модель, була мета не тільки зробити її більш ефективною у боротьбі з вітром, але й зробити її більш швидкою на будь-якому покритті. Саме пошук золотої середини у показниках аеродинаміки, ваги, жорсткості та комфорту став основним викликом у оновленому REACTO.