Слоганом німецької компанії Corratec були і залишаються слова: « Тільки нове веде до прогресу !», Тому вона займається виробництвом відмінних байків і ніколи не стоїть на місці. Історія Корратек почалася в середині 70-х років ХХ століття зі спортивного магазинчика в німецькому містечку Розенхайм . Заснував його Конрад Ірльбахер, але в магазині на той момент навіть не було відділу з велосипедами. Останній відкрився у 1980 році, а на прилавку було виставлено продукцію кількох італійських велобрендів. З початку 80-х років перші велосипеди Corratec створювалися з метою бути найкращими у своєму роді.
Рама: Corratec Revo Bow, Carbon, Superlight Frame, Maximum propulsion, Bow frame, Race geometry
Вилка: Manitou Markhor, travel: 100 мм
Кермо: ZZYZX SL Alloy Handlebar, 760mm
Винос керма: ZZYZX SL Alloy Stem, Internal Cable Routing
Підсідельний штир: ZZYZX SL Alloy Seatpost , 31.6 mm
Сідло: Selle Italia Model X W145
Перемикачі: SRAM SX Eagle
Перекид задній: SRAM SX Eagle
Гальма: Magura MT4
Ротори : 180/160 mm
Касета: SRAM PG1210 Eagle , 12s ( 11-13-15-17-19-22-25-28-32-36-42-50 T)
Шатуни: SRAM SX Eagle DUB , 32T
Колеса: ZZYZX Cross Attack
Покришки: Schwalbe Nobby Nic 29"х2.25"
Велосипед Revo BOW на практиці :
Ідеальна модель з висококласними компонентами, побудована для тренувань на XCO папках . Байк дуже твердий за рахунок рами з карбону EPS. Також він має вигнуту верхню трубу для підвищеної безпеки та комфорту на технічних трейлах.
Технології :
Колеса 29": Великі колеса краще котяться і вимагають приблизно на 8% менше енергії, ніж 26-дюймова версія. Такому колесу потрібно більше часу, але воно легко і швидко котиться по каменям і корінням, що дає додаткову перевагу - більший комфорт. Колеса більшого розміру легше долають перешкоди, а ця здатність пропорційна його розміру. Колеса 29", яке приблизно на 10% більше, ніж 26-дюймові, можуть долати перешкоди на 10% краще. Також вони мають більший кутовий момент, тому менше втрачають швидкість при зіткненні з перешкодами та нерівностями.
Каретка Press Fit : Цей тип легший, а за рахунок більшого діаметру ще й більш стабільний, ніж традиційний.
DI2 Ready : Рама за замовчуванням готова до встановлення електронної трансмісії Shimano на випадок, якщо ви побажаєте вдосконалити свій байк новими компонентами цього типу.
Внутрішня проводка: Прокладання кабелю всередині рами для захисту та стильного дизайну.
Карбон EPS : Традиційно всередині карбонового каркаса використовуються балони для вдавлювання матеріалу у форму, але цей метод залишає складки або різну товщину. Щоб цього не сталося, Corratec використовує пінополістирол. При нагріванні цей матеріал набухає і чинить тиск на внутрішню частину вуглецевого волокна. В результаті виходить легший, твердіший і однорідніший кінцевий продукт.
Конічна рульова колонка Спеціально посилена для більш ефективного сприйняття зусилля.
Осі thru axle: Перевага наскрізних осей у тому, що вони більші в діаметрі, ніж звичайні осі діаметром 9 мм, і, отже, вони значно жорсткіші.