Bianchi — бренд велосипедів з довгою історією. 130 років тому в Мілані простий учень коваля Едоардо Бьянка здійснив заповітну мрію, щоб ви могли наздогнати свою. Все починалося з маленького цеху велосипедів з авторськими рамами і з часом переросло у виробництво, яке не втомлюється розширюватись і до сьогодні.

Одна з найбільших світових компаній пропонує райдеру ідеальне відчуття стилю, якість і технологічність, втілені в улюбленому велосипеді.

Модельний ряд складається з аматорських варіантів і машин, що несуть до перемоги на змаганнях. Останні, на думку засновника компанії, є ні що інше, як наочний показник переваги технологій Bianchi, оскільки в прямому сенсі обходять суперників на шляху до фінішу.

Інновації бренду засновані на наукових дослідженнях і досвіді спортсменів, які ретельно тестують кожну модель в розробці, поки вона максимально не наблизиться до досконалості.

Масштаби виробництва

70 років тому син засновника Джузеппе Бьянка випустив перший велосипед в фірмовому блакитному кольорі. Було це в районі Бергамо, де знайшлися всі необхідні ресурси для стрімко зростаючого виробництва. До того моменту компанія була широко відома в межах індустрії, а тому повинна була швидко розширятися, щоб встигати поратись із замовленнями.

До недавніх пір виробництво в Тревільо налічувало 180 співробітників, які випускали 250 велосипедів на день. Команда працювала на межі своїх можливостей, і все одно клієнтам доводилося ставати в чергу за 2 роки, перш ніж отримати статус володаря елітного байку.

Влітку 2021 року генеральний директор Фабріціо Скальцотто зробив публічну заяву, що компанія Bianchi, яка нині належить шведському об'єднанню Grimaldi AB, має намір вкласти 30 млн євро в будівництво нового заводу поблизу історичного Бергамо або в одному з двох районів Мілана, до яких приглядалась раніше.

За прогнозами аналітиків, відкриття нового виробництва дозволить збільшити випуск продукції в 4 рази. Частина технічних і людських ресурсів залишиться в Тревільо, але на підмогу їм будуть найняті ще 100 співробітників, що збільшить штат більш ніж у половину.

Технологічні рішення

Гідно конкурувати на ринку елітного велосипедобудування допомагає ставка на сучасні технології і чудовий дизайн, комбінація яких формує затребуваний, унікальний в своєму роді продукт.

Так, в залежності від призначення, в конструкції можуть бути задіяні такі запатентовані ідеї:

  • SAS;
  • UTSS;
  • Countervail;
  • BAT-K-VID;
  • потрійний гідроформінг.

SAS — технологічна форма верхніх пер заднього трикутника. Актуальна в геометрії рами гірських велосипедів. З S-образними перами зростає передача сили і нейтралізується вертикальне вібраційне навантаження, що сприяє плавності ходу і зміцнює раму.

Технологія UTSS для заднього трикутника працює на зниження ваги і збільшує жорсткість. У підсумку виходить витривала конструкція, яка запобігає розсіювання енергії педалювання. Посилено працюючи на розгін, спортсмен отримує повну віддачу.

В ході технічних випробувань команда бренду звернула увагу, що причиною сильної втоми велосипедиста може стати негативний вплив вібрації на м'язи, що триває довгий термін. Спільні розробки з компанією Materials Sciences Corporation дозволили Bianchi отримати унікальний матеріал Countervail з великою перевагою — він ефективно усуває вібрацію при катанні по різних поверхнях. Інновація показала себе доречною в конструкції гірських і дорожніх велосипедів.

Використання кевларових вставок в геометрії заднього трикутника дозволяє байку краще пружинити і тримати контакт з поверхнею. Технічне рішення усуває зовнішні вібрації на твердому асфальті та ґрунтових стежках.

Давно відомий велосипедобудуванню гідроформінг в майстерному доопрацюванні здатний на дивовижний ефект. Цей шлях створення геометрії труб не тільки оптимізує форму, надаючи їй обтічності і вдосконалюючи дизайн, але і ущільнює матеріал. Його структура стає більш жорсткою, краще чинить опір зовнішнім механічним впливам і довше не втомлюється.

Bianchi застосовує потрійний гідроформінг на передньому трикутнику. Щоб з'єднання рами з рульовим стаканом і кареточним вузлом були максимально якісними, труби трохи збільшують, так, щоб підігнати одну до одної чітко стик в стик. Рама отримує додаткову функціональність, витривалість і витончені обриси. Зварні шви не помітні зверху.

Остання технологія допоможе МТВ-велосипеду пройти випробування трасами підвищеної складності.

 Модельний ряд

За напрямками катання зустрічаються міські, МТВ і дорожні. Побічними гілками йдуть електробайки і зменшені копії для підлітків.

Від продуманості дизайну міського велосипеда залежить комфорт користувача в багатьох нюансах. Поширені побутові проблеми вирішуються, коли в комплекті відразу йдуть багажники, крила, сумки. Геометрія рами також підлаштовується під міську специфіку. З урахуванням того, що на задньому багажнику може бути розміщений габаритний вантаж або встановлене дитяче крісло, верхня труба в передньому трикутнику опускається, щоб людина могла зручно забратися в сідло. Тим паче, якщо поблизу недостатньо вільного простору, щоб закинути ногу, як це потрібно зі стандартними рамами. Колеса у таких велосипедів відрізняються гарним накатом для легкого ходу по рівній і твердій поверхні.

В МТВ-напрямку є вибір з 9 моделей, до кожної з яких додається від 3 до 5 варіантів комплектаціі. 2 гірських велосипеда йдуть з передньою і задньою амортизацією. У категорію входять модифікації для крос-кантрі, ендуро і класичного трейлу.

Байки Bianchi з електродвигуном універсальні. Відмінно поєднуються з будь-яким типом місцевості та будуть зручні як чоловікові, так і жінці. З 15 моделей 2 оснащені повноцінною підвіскою, що не боїться вогкості, низьких температур і складного рельєфу.

Найбільш широкою лінійкою бренду є шосейні велосипеди Bianchi. Тут відкривається різноманітність з 20 з лишком моделей, над вдосконаленням яких активно працюють провідні інженери бренду і спортивні команди. Близько 80-ти варіантів комплектації кожному дозволять обрати свій ідеально збалансований байк.

Компанія окремо розробляє вузькі напрямки дорожньої їзди, такі як циклокрос, класичні шосейні гонки, тріатлон і гонки з роздільним стартом.

Затребувані моделі

Methanol CV

Провідний найнер, затребуваний на крос-кантрійних трасах. Технічну їзду забезпечить карбонова рама і сучасні доробки системи передач. Перемикач Shimano XTR Di2 спритно перебирає 11 швидкостями. Дискова гідравлічна система тієї ж популярної компанії забезпечить безпеку і чудовий контроль швидкості з мінімальним гальмівним шляхом. Вилка під колесо 29 дюймів Fox 32 SC Factory Kashima remote має робочий хід 100 мм і відрізняється комфортним балансом між витривалістю і оптимізованою вагою.

BIANCHI Sprint Ultegra

Розроблений за зразком однойменного велосипеда 1970-го року, який встиг завоювати довіру тисяч амбітних спортсменів і незліченні призові місця. Карбонова рама оновленої моделі має ту ж переможну геометрію, що дозволяє розвивати велику швидкість.

Монококова технологія зміцнює і збільшує жорсткість, необхідну спринтерові для легкого розгону.

Додаткову продуктивність дарують колеса SHIMANO WH-RS170 і обладнання трансмісії, також випущене SHIMANO. Контроль швидкості лежить на дискових гальмах SHIMANO BR-B8070. Параметри дропаутів допускають установку широких покришок для підвищеного зчеплення з трасою.

Spillo Rubino Deluxe

Жіноча прогулянкова модель для розслабляючого активного відпочинку і спритних маневрів у вуличній юрбі. Проста і зручна трансмісія від Shimano налічує 7 передач для комфортного руху в межах міста. Задній багажник і набір крил роблять комплектацію завершеною для комфортного повсякденного катання.

Bianchi ARIA AERO Ultegra

Гоночний велосипед з безкомпромісною аеродинамікою рами і вилки. Розроблений для класичних швидкісних змагань, він легко модернізується для тріатлону.

Високу продуктивність забезпечує амортизуюча карбонова рама, сумісна з механічними шифтерами і електронікою. Карбонова вилка під дискові гальма використовує кріплення колеса thru axle.

Трансмісія і гідравлічна гальмівна система повністю працюють на обладнанні SHIMANO.

Oltre XR4

Справжня зірка Тур де Франс. Неперевершена технологічність, опрацьована геометрія і легендарне блакитне покриття рами роблять його ласим делікатесом для справжніх цінителів і відданих шанувальників марки.

Перемикачі Shimano Dura Ace Di2 бездоганно працюють в серйозному темпі. Надійно захована проводка дає відмінну аеродинаміку і підвищує продуктивність.

Високоякісне японське виробництво забезпечує феноменальному шосейному велосипеду воістину люксовий статус.

Велосипеди Bianchi — це елегантність ліній, витривалість і продуктивність на кожному кілометрі гонки. Їх власники з року в рік підкорюють подіуми міжнародних змагань. 7 професійних команд, в тому числі 2 жіночі, знайшли в модельному ряді бренду своє натхнення і невичерпне джерело сил для яскравих досягнень.