Компанія з'явилася на ринку в далекому 1953 році і зарекомендувала себе як надійного виробника продукції з гуми для всіх сфер діяльності. Чверть століття потому керівництву компанії прийшла ідея відстежити найперспективніший напрямок їх діяльності. За результатами дослідження найбільш затребуваним сегментом виявилися велосипедні покришки. Тоді ж було прийнято рішення зосередити всі виробничі потужності на цьому продукті і перекваліфікувати компанію.

Перестановки справили позитивний ефект на якість товару. У інженерів, позбавлених роботи над іншими напрямками, з'явився час, щоб ретельно зайнятися удосконаленням велосипедних покришок. В цей продуктивний період було висловлено чимало інноваційних ідей та проведено результативних досліджень. За підсумками нової діяльності до споживача незабаром потрапили одні з кращих покришок сучасності.

Швидкий результат обумовлений не тільки вмінням зосередити увагу на найбільш вигідних позиціях, але і менталітетом працівників. Батьківщина компанії Panaracer — Японія, країна, де прийнято працювати над поставленим завданням до останнього і виконувати будь-яку роботу в поставлений термін, чого б це не вартувало. Керівництво суворих японських правил завжди прагнуло зберегти національний підхід до випуску продукції, а тому вирішило продовжувати тримати всі сили виробництва на території рідної держави. Так зберігся ідеальний контроль якості.

У своїх дослідженнях команда інженерів зосереджена на модернізованих формулах гуми, які будуть більш витривалими, продуктивними і довговічними. Розробляються вдосконалені малюнки протектора, покликані подарувати велосипеду високу прохідність і надійне зчеплення з дорогою. Паралельно ведуться експерименти з технологіями основ покришок.

Керівництво не шкодує вкладень в наукову діяльність, щоб кращі уми компанії мали доступ до всіх ресурсів, необхідних для відкриттів. Спеціальний відділ регулярно збирає інформацію про нові матеріали, що з'явились, які можуть бути корисні у виробництві. Таким чином компанія Panaracer першою отримує доступ до провідних технологій, обходячи конкурентів.

Сировина високої якості дозволяє створювати першокласні покришки для аматорських та професійних велосипедів, на яких катаються в стилях турінг, крос-кантрі, олл-маунтін, шосе і ендуро.

Півстоліттєвий досвід став стимулом появи на ринку покришок із запатентованою унікальною технологією. Найбільш затребувані з них — Dart і Smoke. Завдяки постійній увазі споживача вони довгі роки не сходять з конвеєра, удосконалюючи свою структуру.

Седрік Гарсія — МТВ-гонщик зі світовим ім'ям. Його унікальний досвід і знання про те, що потрібно спортсменові для перемоги, дасть фору будь-яким дослідженням з багатотисячними бюджетами. Саме тому бренд Panaracer залучив його до співпраці для створення найпродуктивніших моделей покришок, з якими велосипед здатний на дивовижні речі.

Такі різні покришки

Покришка грає важливу роль у велосипедній архітектурі. Нарівні з рамою і вилкою вона бере участь в амортизації під час проходження перешкод і нейтралізує вібраційне навантаження. Основною характеристикою є зчеплення з поверхнею.

Будова покришки ділиться на три частини — боковину, корд і сам протектор. Корд зустрічається сталевий і легший кевларовий, який дозволяє компактно зберігати покришку.

Покришки розрізняють за малюнком протектора.

Нульовим варіантом виступають тихі в роботі сліки, призначені для ідеально гладкого асфальту.

Для їзди грунтовими стежками призначені напів-сліки з шипами з боків і ледь виступаючим малюнком в центрі протектора.

Шини для суворого бездоріжжя повністю покриті шипами і мають виражений малюнок протектора.

Крім основних покришок на гравійні, шосейні і МТВ-велосипеди, заводи Panaracer випускають гуму для bmx, міських, дитячих і підліткових велосипедів.

На тлі інших виділяється лімітована серія покришок з укріпленим каркасом Gravelking, примітна нестандартними колірними рішеннями. Комбінований протектор з дрібними квадратами дарує високу прохідність на гравії, розчиненому бруді і піску, чим і виправдовує свою назву. Корд покришки відрізняється малою вагою і значною еластичністю, від яких залежить маневреність байка і термін служби самої камери. Матеріалом служать найтонші нейлонові волокна, щільно сплетені між собою. Така структура захищає виріб від механічних пошкоджень. Зносостійкий компаунд легко котить по важкодоступній поверхні. Удосконалена зносостійкість продовжує термін служби покришки.

Камери від Panaracer підтверджують репутацію виробника зі зразковою якістю та помірною вартістю продукції. Витривалі камери довго тримають повітря, а ультрасучасна запатентована сировина дарує їм підвищену зносостійкість.

Технологія бутилового компаунда Air Flex Lite в камерах R'Air підтримує оптимальний рівень тиску, заданий спочатку, і створює умови для комфортної їзди.

Запатентовані технології Panaracer

Склад гуми

Фірмова гума, як Fire XC Pro, містить в складі кремній, а значить відрізняється підвищеною зносостійкістю, чіпкістю і пружністю. Відсоток кремнію різниться, залежно від призначення моделі. Його кількість регулює співвідношення чіпкості й накату.

Склад гуми ZSG Natural Compound передбачає застосування каучуку — повноцінного аналога синтетичних матеріалів в плані накату, але з більшою витривалістю. Ця ідея задіяна в моделях Stradius Elite TG, Rampage, SpeedBlastrer Race Lite, Razer XC, Closer, CrossBlaster.

У покришках для професійних змагань Duro Protex і Extreme Evo3 Protex застосовується розробка ZSG Dual Compound, при якій компаунд складається з двох типів гуми — жорсткої в центрі і м'якої, що чіпляє з боків для безпечного входження в поворот.

Для чудової керованості і стабільного зчеплення в будь-яку погоду винайдена формула гуми ZSG Ultima Compound. Така покришка отримує + 10% до довговічності не на шкоду зчепленню. У цьому можна переконатися на прикладі Cinder X, Extreme Lite, Extreme Evo2, TrailRaker.

Захист від проколів

 Все що стосується стійкості до проколів втілено в розробках Protex Tech, Protex Shield і Protex Belted Tire. Перша служить для підстраховки на легкому бездоріжжі, друга піднімається на рівень вище і забезпечує до трьох разів посилений захист при низькій вазі. Революційне нововведення знайшло втілення в Extreme Evo3 Protex. Третя, найбільш продвинута зі згаданих технологій, повторює попередницю з тією лише різницею, що її антипрокольні властивості зосереджені в центрі, як у Duro Protex.

Арамідне волокно в Tourguard дозволило створити шини Stradius Elite TG для турингу і міського катання, відомі високою стійкістю до проколів при не сильно збільшеній вазі.

У Puncture Resistant Breaker та ж мета досягається за допомогою максимальної товщини волокон з дуже легкого матеріалу, які сплітаються в спеціальний прошарок. Інновацією можуть похвалитися CrossTown 26 і 28 дюймів.

Anti-Snake bite Chafer береже шини від проколів типу «зміїний укус», коли камера пробивається ободом наскрізь через гіпервідскок покришки. Ймовірність такого результату знижується на 40% для циклокросових CrossBlaster, найнерских Rampage і МТВ-покришок Razer XC, SpeedBlastrer.

Інновація 3D Double Dipped Duro Casing захищає шини від порізів і проколів не збільшенням щільності, а за рахунок гнучкості матеріалу. Якщо тиснути на такий в одній точці, він деформується і повернеться в початкове положення.

Форма і малюнок

Універсальна геометрія All Contact Tread Shape з подовженою боковиною страхує від порізів, дарує якісне зчеплення на сухій і мокрій поверхні і забезпечує стабільність плавним переходом від центру до боковини.

Комплекс технологій CORD TECH оптимізує боковину. BAX підвищує її гнучкість ультратонкими волокнами 0,14 мм в діаметрі. 800D Strong Cord, виконаний з поліаміду, робить шину в 2 рази жорсткіше, як в Stradius Sport для шосейника. 400D Lite Extra Cord в моделі для трекінгу Pasela захищає від порізів, зберігаючи вагу гранично низькою.

Типи шипів MTB TREAD TECH дозволяють домогтися підвищення ходових характеристик. Шипи Multi-Step Knob мають різну довжину для відмінного руху по твердій і м'якій поверхні. Широкі і короткі знижують вагу і дають добрий накат. З 3D Knob зчеплення моделюється в спеціальній комп'ютерній програмі, щоб досягти ідеалу, під яким би кутом колесо не входило в крутий поворот.