Slamm Scooters бренд родом з Британії, що випускає трюкові самокати для дітей і дорослих. Розташування виробництва в Китаї дає можливість зробити добротні скуту для стріту, парку та фрістайлу доступними всім і кожному. Паралельно до готової продукції компанія випускає окремо колеса, затискачі, гріпси, пеги й інші комплектуючі, щоб райдер міг модифікувати бойового коня на свій смак.

Відмінні риси моделей Slamm — максимально знижена вага, стійкість, міцність, технологічні напрацювання і різноманітний дизайн, який оцінять новачки і досвідчені користувачі.

    Безрізьбові алюмінієві вилки як невід'ємна частина конструкції роблять рух самоката максимально безшумним. Найбільш часто на самокатах цього бренду стоїть компресійна система типу IHC, відома як найлегша з існуючих. Підшипники закритого типу скорочують час на технічне обслуговування і збільшують точність повороту керма.

        Найчастіше самокати Slamm мають-стабільні 100-міліметрові колеса, з якими легше контролювати швидкість і напрямок.

За безпеку відповідають ножні гальма, що сприяють швидкому уповільненню і захищають заднє колесо від мимовільного наступання, а також заглушки, що знижують травмонебезпеку керма при падінні.

Моделі для різних рівнів катання відрізняються комплектацією і акцентами, але не якістю деталей і добротністю збірки.

Самокати для новачків мають компресійну систему IHC і рульовий стакан з фрезеруванням. Сумісна з невеликими рулями компресія IHC гранично легка, відповідає навантаженням початкового рівня катання і не вимагає частої уваги з боку техобслуговування. З колесами діаметром 100 мм райдер-початківець зможе легко контролювати швидкість і напрямок. З прогресом в навичках їх можна буде замінити на 110-міліметрові, поєднавши з металевими дисками замість пластикових. Кермо, як правило, Т-подібне, що можна помітити на Slamm Mischief V5.

Різноманітність конструкцій від Slamm дозволяє вперше стати на деку і в 4-річному віці. Для цього в конструкції Slamm Tantrum V8 виконані всі умови безпеки. Поворотка легка дека виконана з алюмінію, а більш важке кермо — зі сталі, завдяки чому легко ремонтується і допомагає тримати контроль. Чіпкі гріпси доповнені заглушками-барендами, завдяки яким при падінні кермо отримує більше шансів залишитися неушкодженим, а гонщик піддається меншій небезпеці через ручки, що стирчать.

Для більш дорослих райдерів розроблений Slamm Classic V8, зручний в управлінні для дитини від 8 років. Його міцне сталеве кермо впевнено обертається в інтегрованому стакані NECO на компресії IHC.

Моделі для початківців відрізняються клиноподібною перемичкою між декою і рульовою. Дана геометрія перемички робить конструкцію відчутно легшою і залишає їй достатній для даного рівня запас витривалості.

Райдеру, що стоїть на деці більш впевнено, підійдуть моделі з розширеними можливостями модифікації і підвищеною міцністю. Між рамою і рульовою колонкою стоїть рейковидна перемичка, міцніша, ніж у «молодших», але так само легка. Металеві диски коліс замінюються алюмінієвими, а кермо стає більш масивним і важкими, щоб при виконанні трюків дотримувався правильний баланс. Його геометрія набуває форму Y. Моделі середнього рівня так само стоять на 100-колесах, а геометрія вилки дозволяє збільшити цю цифру для кращого накату.

Середній рівень відрізняє дека, що починає розширятися, з додатковим простором для ніг, як у Slamm Strobe V3. З нарощенням навичок вимоги до керованості і стійкості ростуть. Широка дека відповідає на цей виклик.

Самокати для професіоналів розраховані на високі навантаження при стрибках, відрізняються підвищеною витривалістю, точністю в управлінні і продуктивністю. Закрита інтегрована рульова з довговічними промпідшипниками — оптимальне рішення для конструкції, на якій розкривається повний потенціал спортсмена. Повністю закрита система не потребує профілактичного обслуговування і не боїться бруду, а тому довгий час працює плавно, не завдаючи клопоту. Відсутність зовнішніх виступів робить дизайн естетичним і безпечним.

Алюмінієві диски коліс мають діаметр 110 мм для швидкого розгону. Дека над ними помітно легша за кермо. Порівняно широка і тонка, вона допомагає спритно маневрувати під час трюків. При ширині 4,8 дюймів стає актуальною заглушка для безпеки і збереження естетичних якостей. У Slamm вона виконана з нейлону. У міру стирання деталь може бути замінена з метою надання самокату оновленого вигляду.

Рульова, дека і хомут часто виготовляються із застосуванням ЧПУ, що дає високу точність параметрів, злагодженість і безпеку. На просунутому, як і на середньому рівні, ЧПУ-верстат формує ексклюзивний, легко впізнаваний дизайн колонки і деки, який зміщує увагу на оформлення штока вилки.

Вилки на професійні самокати ставляться алюмінієві, оскільки вони легші і надають комфортну торсіонну жорсткість для розгону. Головки виготовляють за допомогою кування. Технологія несе в собі естетичну функцію і позитивно впливає на продуктивність.

Трюкове призначення моделей видають поліуретонові колеса жорсткістю 88А. Така цифра відповідає за твердий хід, швидкість і повільне стирання під час інтенсивних навантажень. Заднє колесо накрите ножним гальмом з вуглецевої сталі.

Обертаються колеса на підшипниках класу точності ABEC 9, а значить — максимально швидко і без вібрації на нерівній поверхні.

Дропаути, як наприклад в парковій моделі Slamm Treason, допускають установку пег, що розширюють функціонал самоката.

У Slamm Scooters створюють доступні речі, щоб новачок зі скромним бюджетом встиг оцінити всі переваги екстремального захоплення. Ведучи розробки, інженерний відділ бере до уваги актуальну інформацію з сервісних центрів і магазинів, щоб кінцевий продукт відповідав останнім вимогам ком'юніті.