Концепт Picture Organic — естетика зимових активностей невід’ємна від величної природи. Засновники бренду переконані, що лижник або сноубордист не отримує і половини всієї повноти емоцій, якщо навколо немає пейзажів, від яких захоплює дух. Зимовий спорт розвиватиметься, доки перші хуртовини і морози приходитимуть вчасно, а значить процвітання гірськолижної компанії неможливе без дбайливого ставлення до природи. Турбота про неї — подяка за щасливі години на засніжених схилах і кращий внесок у майбутнє.

Якість це ефективність і вірність переконанням

Головне завдання — комфорт спортсменів і екологічність всієї продукції, будь то чохли для сноубордів, гірськолижні штани, маски, рукавички або шоломи. Технологам компанії доводиться бути дуже винахідливими, щоб дотриматись цих двох правил. Але досконала річ досконала у всьому. Тому Picture Organic кожен сезон випускає безпечні для навколишнього середовища предмети гірськолижного гардероба і аксесуари, які допомагають закохатися в зимовий спорт, не гірше за видовищні ландшафти.

Фішка бренду — прогресивні погляди на створення матеріалів. Придивившись до етикетки, ви побачите, що в їх основі лежить перероблений пластик, відходи овочівництва і бавовна, вирощена без грама хімії. Синтетичні імітації пуху, шкіри або шерсті за зігріваючими властивостями максимально наближені до своїх природних прототипів і гіпоалергенні.

Високий попит і впізнаваність бренду доводить, що еко-продукція не поступається якістю речам звичної схеми виробництва, а в деяких характеристиках навіть перевершує їх.

Канатна дорога веде вгору

У гонитві за розвитком виробництва і цифрами продажів індустрія живе одним днем. Як вирощування сировини змінить грунт? Що буде з красою зимових гір, заради якої люди купують сноуборди і теплий одяг? Переробка або створення чергового звалища? Політ на всіх вітрилах до успіху проходить так стрімко, що звертати увагу на ці питання просто ніколи. І ще зовсім нещодавно такою легковажністю було важко кого-то збентежити.

Вінсент, Жюльєн і Жеремі — три французьких імені, з яких починається історія найвідповідальнішої компанії, чия турбота про природу не тільки не уповільнює комерційну віддачу, а й стимулює до пошуку альтернативних рішень, які часто виявляються навіть більш функціональними.

 Дитинство трьох друзів проходило в оточеному вулканами місті Клермон-Ферран, де скейт-культура, лижі та сноуборди природні, як гірське повітря.

Всі хлопці одного разу виростають. Ось і наші герої встигли повеселитися на випускному і вже почали будувати кар'єри в сферах максимально далеких від гірських пейзажів і активного способу життя. Але, на щастя, в 2008 році щось пішло не так ...

Не дивлячись на зайнятість, друзі не забували рідної стихії і за першої нагоди ставали на сноуборд. І кожен раз збираючись на зимовий курорт, вони нарікали, що в продажу годі й шукати міцного, зручного і одночасно екологічного екіпірування. Більшість в гонитві за драйвом назвуть це дріб'язкової проблемою. Але для молодих людей вона вартувала того, щоб кинути все, заснувати Picture Organic, вивчити з нуля текстильну справу і взятись за роботу.

Вид з вершини

Перша презентація пройшла в рамках міжнародної виставки ISPO-2009. Увагу публіки завоював крихітний стенд з курткою Alaska In Winter, і за кілька місяців товари нової компанії можна було знайти на полицях з півсотні французьких і швейцарських магазинів. Це була колекція верхнього одягу з поліестеру, створеного з перероблених пластикових пляшок. Пізніше асортимент доповнили шорти з того ж матеріалу.

Весь бюджет, замість розкрутки, вкладався в якість товару і розробку технологій, які висловлять цінності компанії. Такий підхід знайшов відгук у серцях споживачів і моделі одягу незабаром самі собою опинились на обкладинках тематичних модних журналів. Пізніше в цілях просування був запущений рекламний проект Picture Innovation Camp — дводенний фестиваль проектів та інновацій, де розробники могли поспілкуватись із запрошеними споживачами про нові напрямки розвитку.

У 2011 році підприємці звернули увагу на те, що під час пошиття одягу залишається багато непотрібних клаптиків, і вирішили налагодити безвідходне виробництво за системою Recovery Fabrics. З того моменту шматочки тканини не підлягали марнотратному спалюванню, а йшли на підкладку для верхнього одягу.

2012 ознаменувався налагодженим французьким виробництвом, і з'явилися перші аксесуари, випущені на батьківщині бренду. Тоді ж Picture Organic вдалося заручитися підтримкою дослідницької студії Jonathan & Fletcher і побувати на престижній виставці Snowsports Industry America в Денвері. Останній вояж пройшов так успішно, що вже через рік американські сноубордисти могли обрати гірськолижні куртки Picture Organic у 60 магазинах по всій країні.

Колишній скромний дебютант ISPO-2009 повернувся до місця старту через 4 роки, щоб забрати золоту нагороду ISPO Award за куртку, повністю зшиту з переробленої сировини.

За якихось 10 років виробництво Picture Organic склало серйозну конкуренцію традиційній системі споживання. З 2017-ого продукція продається більш ніж в 30 країнах світу, продовжуючи поширювати прогресивні ідеї за рахунок своєї функціональності й надійності в будь-яких умовах.

Сьогодні в багатий асортимент входять товари для відпочинку на гірськолижних курортах, походів і серфінгу.

Головний аргумент

Безвідходне виробництво використовує матеріал максимально ефективно, зменшує споживання енергетичних ресурсів і бореться із забрудненням навколишнього середовища. Більшість продукції бренду придатна для вторинної переробки в якості утилізації.

Новатори Picture Organic першими вирішили використовувати тканини з переробленого пластику. У багатьох колекціях поліестер і поліамід — продукт переробки ПЕТ-пляшок за технологією Topgreen.

У виробах на основі тканого полотна 100% натуральна бавовна, вирощена в турецькому Ізмірі. Найніжніші волокна приємні на дотик і органічно сприймаються шкірою, оскільки метод культивації виключає пестициди, які шкодять грунтам, попутно отруюючи рослини і комах.

Фабрики-виробники підписують з еко-брендом угоду, в якій зобов'язуються дотримуватися затверджених стандартів і не використовувати речовини, здатних заподіяти шкоду екології, в тому числі PCF у складі водовідштовхувальних просочень. Відділ контролю якості регулярно перевіряє продукцію на відповідність договору.

Періодично компанія співпрацює з солідними природоохоронними організаціями, зокрема з WWF (Всесвітній фонд дикої природи). Випускаючи тематичні лінійки одягу і аксесуарів, Picture Organic привертає увагу до актуальних питань екології. Кошти, зібрані з продажів, частково йдуть на реалізацію програм з відновлення популяцій диких тварин та середовища їх проживання. Нерідко компанія пропонує власні проекти по боротьбі зі змінами клімату.

У моделях одягу задіяні технології спортивної медицини, які допомагають довше залишатися повним сил і швидко відновлюватись після навантажень. Наприклад, матеріал курток Bioceramic підтримує збагачення м'язів киснем, повертає їм енергію і оптимізує кровообіг.

Технологія Bionic Finish ECO робить речі менш мазкими і спрощує догляд за ними.

Кожна деталь знаходиться на своєму місці і виконує певне завдання.

Який би аргумент не стояв на чолі, разом з Picture Organic райдер завжди обирає комфортне катання, елегантний стиль і невичерпне джерело сил, що наповнюється красою природи.