Як працює електровелосипед? Чи потрібно купувати? Детальні відповіді на ці та цілий ряд інших питань можна знайти в цій статті. Запрошуємо вас прочитати!

Електричний велосипед — звідки він взявся?

Перша згадка про електричний велосипед з'явилася вже в кінці 19 століття в США. Перший патент на прототип транспортного засобу цього типу був отриманий у 1895 році (він стосується велосипеда-батареї»), а потім в 1897 році (тут мова йде про електричний велосипед, що наводився в дію подвійним електродвигуном).

Особливості

Їзда на електричному велосипеді можлива тільки завдяки педальному зусиллю, яке активізує весь механізм, який автоматично відключається, коли швидкість перевищує 25 км/ч.

Важливо відзначити, що велосипеди, що приводяться в рух електродвигуном не виділяють вихлопних газів, а звук, вироблений машиною, нижче, ніж у випадку двигунів внутрішнього згоряння.

Конструкція

Що відрізняє електричні велосипеди від традиційних велосипедів (також званих «аналоговими» велосипедами), так це наявність водія, двигуна та акумулятора.

Драйвер — це всі електронні компоненти

Двигун — може бути в одному з декількох доступних варіантів: він підключається безпосередньо до кривошипа, розташований в маточині заднього або переднього колеса. Рекомендуємо розглянути електровелосипед BH E. Evol 27.5 Lite 24SP (Red) (BH EV607.R24-L) з електродвигуном потужністю у 350 Wh встановленим в задньому колесі. Модель представлена на сайті магазину Unisport і стане відмінним вибором для спорту і комьютинга.

Акумулятор — в даний час це найчастіше літій-іонний акумулятор з малою вагою і великою ефективністю. Стандартна батарея дозволяє подорожувати по трасі від 30 до 150 км. Щоб їх було легше знімати і заряджати, вони зазвичай монтуються на рамі або на багажнику. На ринку також є моделі електронних велосипедів, які дозволяють заряджати акумулятор безпосередньо, не виймаючи його.

Кожну батарею електронного велосипеда необхідно змінювати після певної кількості циклів розрядки і зарядки. На практиці це від 500 до 1000 разів. Недоцільно допускати повну розрядку. В даний час, в основному за рахунок використання вищезазначених літій-іонних акумуляторів, продуктивність обладнання значно покращилася.

Іншими елементами, з яких складається конструкція електричних велосипедів, також є: спеціалізована панель (використовується для управління електричним допоміжним обладнанням), світлодіодний екран (з зазначенням параметрів роботи обладнання), датчики вимірювання швидкості. Деякі моделі також мають ручні гальма, які блокують подачу живлення при початку гальмування.

Вага — як ви можете здогадатися, вага електричних велосипедів вище, ніж у традиційних велосипедів. Наявність двигуна та акумулятора, в поєднанні зі спеціальним посиленням рами, дає на 9 кг загальної ваги двоколісного транспортного засобу. Постійна модернізація, введена в процесі виробництва, прагне до її скорочення. Завдяки цьому електронний велосипед сьогодні важить трохи більше 20 кг. Ця вага не відчувається велосипедистом під час використання.

Двигун — типи приводів

В залежності від місця розташування, в електронних велосипедах є три типи двигунів. Давайте уважно подивимося на них.

Двигун у передній маточині — ця форма встановлення, в першу чергу, для моделей, призначених для міської їзди. Важливо відзначити, що зазвичай його ціна нижча, ніж у випадку центрального або заднього приводу. Цей тип електронного велосипеда відрізняється простою конструкцією, з рівномірно розподіленим навантаженням на устаткування (особливо, коли батарея встановлена на багажнику). Також немає обмежень на роботу задньої маточини, а заміна переднього колеса залишається на дуже комфортному рівні. Існує також повна свобода у встановленні перемикачів навколо задньої маточини. Тим не менш, електронний велосипед з таким двигуном працює трохи гірше, коли робить ухил і їде по нерівних (наприклад, гірських) дорогах.

Центральний двигун — саме універсальне рішення, яке поміщає центр ваги в центр електронного велосипеда. Ця система також характеризується високими крутящими моментами, які у поєднанні із заднім перемикачем дозволяють подолати навіть крутий підйом.

Задня втулка двигуна — забезпечує краще зчеплення з дорогою, ніж при установці двигуна в передній частині велосипеда, в основному завдяки зміщення центру тяжіння (до якої також приєднується розташування велосипедиста під час їзди). Ці моделі ідеально підходять для їзди в погану погоду (слизькі поверхні, дощі) і на дорозі низької якості, ефективно запобігаючи ефект ковзання. З іншого боку, трохи гірше при підйомі на круті пагорби. В цілому велосипеди з таким типом конструкції сприймаються як спортивні. Як і в першому випадку, точка кріплення двигуна також дозволяє легко міняти колесо.

ВАЖЛИВО ЗНАТИ! При виборі акумулятора пам'ятайте, що основою для правильного вибору акумулятора є відповідність його напруги напрузі двигуна вашого транспорту. Слід пам'ятати про взаємозв'язок: чим потужніший двигун і інтенсивність його роботи, тим швидше процес розрядки акумулятора.