Велосипед з подвійною амортизацією (двопідвіс) може запалити уяву. Це виглядає неординарно і модель має фантастичні властивості водіння. Не дивно, що це об'єкт бажання у майбутніх власників. Якщо ви коли-небудь замислювалися про покупку велосипеда з подвійною підвіскою, але точно не знаєте, їх переваги — прочитайте текст нижче.

Перш за все, подумайте про те, який стиль їзди на велосипеді ви практикуєте чи плануєте практикувати. Ваша стихія — це природа, лісові стежки і важкодоступна місцевість? Хочете спробувати свої сили на марафоні MTB? Або, може бути, по-іншому: велосипед повинен бути для вас зручним транспортним засобом, який дозволить вам швидко і комфортно дістатися до роботи або навчання, а також відправитися в поїздку на вихідні в інше місто? Ви можете самі побачити, скільки переваг може мати такий, здавалося б, простий транспортний засіб, як велосипед.

Після того, як ви відповісте на питання «як я хочу кататися», прочитайте, для чого призначені байки з повною підвіскою і чи відповідають їх характеристики вашому стилю катання.

Почнемо з того, що ми мусимо розчарувати всіх, хто не знає нічого про «байки»: не існує такого поняття, як дешева повна підвіска. Велосипед за кілька тисяч гривень в супермаркеті тільки прикидається велосипедом. Він неймовірно важкий, а задній амортизатор — дійсно непотрібний і не функціонує, а тільки приваблює своїм зовнішнім виглядом необізнаних покупців.

Амортизатор (задній амортизатор) буде ефективно працювати тільки в тому випадку, якщо він починає згинатися в умовах бездоріжжя, і він повинен залишатися твердим при обертанні педалей в гору. Уявіть собі круту гору і ви крутите педалі на "стійці". Демпфер згинається при натисканні на педалі. Енергія, яку ви генеруєте, не використовується для приведення коліс в рух, призначена для роботи з підвіскою. Іншими словами: ваші важкі зусилля марні.

Ось чому в дорожніх велосипедах ви ніколи не будете приводити в рух велосипеди з допомогою амортизатора, а професійні гірські велосипедисти зазвичай використовують тільки передні амортизатори з невеликим ходом. В цих дисциплінах втрати енергії дуже небажані.

Чи означає це, що велосипеди з повною підвіскою не потрібні? Звичайно ні! Подивіться на двопідвіси велосипеди. Наш сайт представляє в каталозі серію високопродуктивних автомобілів з подвійною підвіскою. Їх відрізняє легкість і похила геометрія, що дозволяє стартувати навіть на змаганнях. Любите екстремальну їзду на велосипеді: швидкісний спуск, стрибки, швидкість і підвищений рівень адреналіну. Для вимогливого безумства вам знадобиться надійне і довговічне обладнання, таке як велосипеди з подвійною амортизацією.

Види двопідвісів

Велосипедний спорт складається з декількох гірських дисциплін, під які виготовляються різні види велосипедів. Нижче наведені найбільш затребувані гірські дисципліни на велосипеді.

  • Крос-кантрі — це такий гірський еквівалент дорожньої «класики», де учасники мчать по підготовленій трасі у вигляді петлі, яку треба подолати кілька разів. Маршрути дуже різноманітні і містять багато варіацій. Сервісний ремонт дозволено за маршрутом. Байк має бути супер швидким і супер легким з кутом нахилу 68,5 градуси. Це дозволить здійснювати більш швидкий розгін, безпроблемно їхати вгору і додає маневреності. Хід амортизаторів приблизно 100-120 мм
  • Трейл — гонки екстремального рівня на підготовленій місцевості. Траса сповнена крутих спусків, різких підйомів, каменів, шор і дропов. Байк для цього виду спорту повинен бути міцніше і на порядок важче крос-кантрийного, але легше фрирайдных велосипедів. Кут рульової менше ніж у байка для крос-кантрі — 68 градуси. Хід підвіски приблизно 130 - 150 мм.
  • Ендуро — агресивна їзда по складній місцевості переважно вниз. Рідше в гору. Кут рульової 67 градуси. Хід підвіски приблизно 150 - 160 мм.
  • Фрірайд — для велосипедистів, які шукають дозу адреналіну і люблять кататися по своїх дорогах. Тут сенс полягає в тому, щоб дістатися до вершини пагорба, а потім до низу без суворого маршруту. Стиль водіння та складність обраної учасником дороги високо цінується. Велосипеди для FR мають повну підвіску з великим ходом. Кут рульової невеликий 66 градуси. Ідеальний для їзди вниз. Хід амортизаторів приблизно 160 – 180 мм.
  • Даунхіл — одна з екстремальних різновидів катання на гірських велосипедах, що складається з індивідуальних простоїв на крутих, природних схилах. Траси часто бувають дуже вузькими, кам'янистими або порізаними з виступаючими корінням. Стартери зазвичай відпускаються за маршрутом з 30-секундними інтервалами, одна поїздка зазвичай займає від 2 до 5 хвилин. Час в дорозі вимірюється з допомогою «ворота», через які проходить спортсмен (аналогічно лижного схилу). Місця в рейтингу організовані у відповідності з найшвидшими часом, гонки часто виграються частками секунди. Хід підвіски байка 200-220 мм. з просіданням під вагою на 30-40%. Що і дає можливість спуску зі схилу з великою швидкістю в 75-85 км/ч. Геометрія рами для даної дисципліни з довгою колісною базою і маленьким кутом нахилу рульової у 64,5 градуси.

Як бачите, велосипеди з подвійною підвіскою - це обладнання для вимогливих гонщиків, і навіть в цій галузі у вас є кілька варіантів на вибір в залежності від вашого кращого стилю катання. Вибір, як завжди, за вами.